Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte jeg skulle teste litt mnd. her for å se, og startet på fredag, da var testen helt blank. Kom en litt tydligere strek på lørdag og søndag, og enda litt tydligere i går, men ett stykke igjen til helt positiv. Men da jeg testet i mårrest var den helt blank igjen...

Hadde jeg ikke EL denne mnd da, eller kan den ha blitt positiv på kvelden?? Testet bare tidlig på morgenen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9005993-nesten-positiv-el-test-men-s%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så frustrerende.

Sist gang jeg var nedover, fikk jeg positiv billig test kl 19.00 på kvelden og negativ Clear Blue Digital. Kl 23.00 på kvelden var resultatet motsatt. Da jeg skulle til ultralyd dagen etter, var jeg livredd for at egget skulle være borte. Det var det ikke :o)

Jeg hadde forsøkt igjen nå og eventuelt kjøpt en Clear Blue.

Lykke til!

Hei! Vet ikke hva slags tester du har brukt eller hvor tydelig streken ble. Da jeg brukte strips fra billigtest syntes jeg aldri streken ble sånn knallsterk liksom. Men positivt var det og jeg ble gravid. Det kan dessuten gå fort, så det anbefales å teste morgen og kveld når du skal insemineres. Dermed er det godt mulig at du ville fått den sterkeste streken i går kveld.

Takk for svar :) Blir nervøs med en gang nå, gått på p-piller i mange år og er redd for at det spiller inn også selv om alle sier at det ikke skal ha betydning. Tenker mye på alt for tiden...

Har slike billig tester jeg, prøvde en gang til idag da jeg kom hjem fra jobb, men fortsatt like blank.

Godt å høre. Ble litt engstelig, selv om dette bare var en test før neste mnd, da blir det alvor :) Skal teste morgen og kveld neste mnd. tenkte jeg for å være sikker.

Takk for svar og opplysninger, glad jeg har noen å snakke med i denne perioden!!

Annonse

Jeg opplevde også dette nå i helgen. Fredag morgen var den svak, lørdag morgen litt sterkere og søndag morgen tilbake på samme styrke som fredag. Mandag var streken nesten usynelig. Regner derfor med at den hadde blitt positiv lørdag kveld. Dette er også bare en testmnd. for meg men det hadde jo vært fint å fått en positivt resultat. Har bestilt meg tester på nettet og kommer til å ta både morgen og kveld på neste runde. Kanskje kjøpe noen CB digital også.

Det er også MULIG at den stiger svakt og går ned igjen og at det ikke har vært EL. Eneste måte å bevise det hjemme tror jeg er temping.

Men legen vil kunne se på ultralyd om det er et egg klart eller om det nettopp har vært klekket ett. Eller om det overhodet ikke er noe egg på gang.

En gang hadde jeg svak stigning litt for tidlig i syklusen, og en CB digital ble til og med positiv. Da tok jeg to til som ble negative og Stork sa det var alt for tidlig.

Og ganske riktig, da slo den ut på nytt med full styrke 2-3 dager senere.

Alt du får vite her er jo bare gjetting og antagelser om muligheter basert på egne erfaringer.

Men siden du er bare i startfasen så kan du jo tillate deg å prøve noen måneder for å bli kjent med kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...