Gå til innhold

Sand og bensin

tonetrall

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er gla jeg bare har dilla på rå gulrøtter.... jeg får selvfølgelig litt diare men plages ikke m forstoppelse ihvertfall. D må være forferdelig å spise sand,er d ikke ekkelt når d knaser i tennene? jeg grøsser bare m tanken,går kaldt nedover ryggen på meg. Lystene under graviditet kan ikke styres...

godt at det bare ikke er jeg som synes sand er godt å tygge på... kjenner at jeg har veldig lyst på det akkurat nå,men prøver å holde meg inne...enkelte ganger så er det så ille at jeg bare er nødt til å gå ut å få noe på fingrene slik at jeg kan sleike det vekk... bare synd at det er sååå masse god sand på bilen akkurat nå.. har sååå løst å gå ut:snei tror jeg nesten bar er nødt til å gå ut,kjenner at det samles vann i munnen bare med tanken på det:p

e dokker tøvat??? tænk på alt skitn som finns i sand, d e jo en grunn te at du ikke ska ete frukt å salat utn å vaske d godt først!! eller e dokker pinli nøye me å vaske frukt å grønt, men sitt å knaske sand etterpå? hoff, doc må ta vare på dokker sjøl å bebisn!!! sand kan innholde f.eks E-coli.... D e en grunn te at vi vaske grønnsakan godt før vi et dm :-)

så vær så snill damer, ikke et sand!!! finn nåt anna å tygge på :-)

Å lykke te videre i svangerskape!

Annonse

Hærregud..... garasjelukt er bare best... Å bildekk.... Har vurdert å gå ned i kjelleren også å sleike på veggen eller noe... men holder meg til å "sniffe" bare.. haha.... vi er RARE da, men får helt vann i munnen av det.

Har bare driiiit lyst til å sniffe murpuss.. evnt..spise det.,.,men tør ikke... tror også det lukter bedre enn det smaker.. hehe..

Bildekk er bare KONGE. Sikkert den gummilukta. Å så litt eksos lukt.

Lurer på hva det kommer av... det er så kjempe mange som liker disse luktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...