Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Hvordan ser trøske ut i babyens munn? Babyen min har to hvite prikker oppe i munnen,- en i ganen og en der hvor jekslene en dag skal komme. Kan ikke si at det ser ut som belegg når det bare er to bittesmå prikker, ikke stort større enn et punktum. Han har ingenting på tunga. jeg har ganske kraftige utdrivningssmerter, det bør sikkert nevnes. Har soppbehandlet oss begge pga mistanken, men synes ikke det har hjulpet noe.
Hoppetussa Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Sopp trenger ikke ehandles med mindre det er til plage for mor eller barn. Du kan prøve å tørke det av med Farris. Det kan like fullt være melkerester. Er det andre symptomer da?(feks. endringer på huden rundt brystvorta)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Nei, ingen endringer rundt brystvorta. Enenste er at jeg har slitt med stikking/brenning i brystene, men har nå oppdaget at dette oppstår rett før melka begynner å piple, evt sprute, og dermed antar jeg det er relatert til utdrivingsrefleksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå