Gå til innhold

påmelding til Askertreff kveld den 25 april

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Satte opp et nytt kveldstreff siden det er en stund siden sist. Må ha med forbehold selv, siden det er dagen etter termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melder meg på...

-lykkebarn

Skrevet

Hei! Jag kommer gärna, om jag kan! Har termin på fredag, men de flesta går ju över och då kommer jag!

Skrevet

Hei,

Jeg kommer jeg også! Gleder meg allerede! Tenk at dere er så nærme termin.....Lykke lykke til om vi ikke sees på treffet fordi dere er under andre omstendigheter.... :) !!!

Skrevet

Jeg melder meg også på!!

Dette er to dager etter termin for meg, så hvis jeg ikke dukker opp vet dere hvorfor..:)

Men gikk to uker over sist, så det er vel bare å belage seg på det denne gangen og.

Gleder meg til å se dere igjen:)

Lene

Skrevet

Hvis samboern er hjemme kommer jeg!

Skrevet

Dytter denne litt jeg

Skrevet

Hei alle sammen!!

Jeg kommer ikke denne gangen. Kom hjem fra Ullevåll med lille Mathias i går. Men neste treff så er vi med. Slenger oss også med på formiddagstreffene også etter hvert.

Kos dere på onsdag alle sammen! Og til dere som nærmer dere termin - lykke til!! Ikke lenge til nurkene deres er er her nå!! :-)

Skrevet

Jeg kommer! Blir hyggelig å møte dere igjen!

Så spennende at det er så nære termin for flere av dere! Masse lykke til hvis noen skulle finne på å føde før onsdagen! :-)

Skrevet

Påmeldingsliste (med noen forbehold):

Aprilsmurfen :0) *fødeklar*

Lykkebarn og Mathilde

JennyÖ

Sitronelle

Kreps1976

Marlin Lillegutt og minst 27.5

ninamor33

Gullemor og Ingvild

Skrevet

Hei..

Så gøy... Da ses vi i kveld. Mathilde er ofte veldig våken på den tida... så det blir spennende å se i kveld hvordan hun oppfører seg, he he.

Skrevet

Hei!

Det hadde vært artig å møte allesammen, men kommer desverre ikke denne gangen heller...

Amanda fikk vaccin igår og har hatt en del feber inatt. I tillegg har vi begynt å få litt leggerutiner på kvelden som starter omtrent når middagen er. En annen gang kommer jeg kanskje, og lar henne være hjemme med pappan sin, men idag trur jeg at det er greit for henne at jeg er hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...