mamma til3 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg ser på nett etter en tfk twist for en venninne/nabo og ser nedover her på siden at folk bestiller fra babyjungle (Skrivest det sånn tro?) Dere som har bestilt der... Er det lett og trygt å kjøpe der? Hva blir totalpris på en sånn vogn? Skal bare ha sportsvogn m stormtrekk/regntrekk. Den er til en 3 år gutt som har vokst ut av vogna si! Håper ei sånn vogn vil være stor nok..Er ikke den av de største tro? Går det greit når fotbrettet er så smalt nede? Og er det lang nok plass fra sittedel og ned fotbrettet? Uff...mange spm.. Håper på svar:) Syns vogna ser tøff ut. Jeg sa til henne at jeg kan kjøpe vogna av henne når hun var ferdig med den *smil*. Da har sikkert tøtta mi vokst ut av sine vogner:)
mettemamma Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Har akkurat bestilt denne vogna (med bag) frå Babyjungle til babyen som kjem i juli. Før eg bestemte meg for TFK Joggster twist var eg innom ein butikk for å sjå den "live". Den kommande storebror på 3 år fekk då prøvesitte vogna og han hadde verkeleg GOD plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå