mamman til leon og Noah Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 jeg har tatt 3 tester, og alle har vært positive. men jeg føler meg liksom ikke gravid. er ikke noe dårlig ikke ømme pupper, ingenting hadde jeg merket hvis jeg hadde hatt en ma eller sa???
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 ja det hadde du merket!!!=) symptomene trenger ikke komme med en gang, følte meg heller ikke noe særlig gravid til å begynne med!=) eneste som jeg kjenner nå er kvalmen (9uker) så du skal bare nyte å ikke kjenne noe ennda, det kommer tidsnok!=) hehe.. lykke til!=)
mamman til leon og Noah Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 tusen takk for svaret da blei jeg litt roligere. skal på innvendig ul på torsdag gleder meg. Uff lykke til med kvalmen, den er visst ikke til å tulle med
Tigermor. Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Hvor langt på vei er du da GULLimaven? Jeg er 4+5 idag og kjenner minimalt jeg også. Hadde menssmerter før IKM og litt prikking i puppene. Nå kjenner jeg såvidt litt prikking i puppene om kvelden men ikke noe annet. Puppene har blitt litt tyngre så det er jo tydelig at det er noe som skjer med kroppen, men synes godt at dagene kunne gått litt fortere=) Hvorfor skal du til innvendig UL?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Når babyen bare er ett egg ennå så er d ikke mye som tilsier at man er gravid da=) Bare vent, d kommer da tidsnok sjø=)=)
mamman til leon og Noah Skrevet 17. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2007 hei Tigermor jeg er ca rundt 7+4... hvis jeg ikke tar veldig feil i regningen min. jeg skal til innvendig ul fordi jeg hadde prøverør forrige gang og sønnen min er bare 8 mnd. så da sa de at jeg kunne få det hvis jeg ville forrige gang jeg var gravid trodde jeg alle hadde så mange ul som jeg... men nå er vennina mi gravid og har ikke hatt halvparten. så de følgte meg kanskje ekstra opp. Men syns det er så rart at jeg ikke kjenner så mye. jeg e kanskje trøtt, men sønnen min er så forkjøla, så han er mye våken om natta så det kan hende det er derfor jeg er trøtt. uff er bare redd for at det plutselig ikke skal være noe der... men det må vel være det når jeg har 3 positive tester?? klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå