Gå til innhold

gjør dere mye "artig" i løpet av ei uke?


cowboylaila

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på kafebesøk med venninner, shopping, kino, gå turer osv..

Jeg føler at jeg har blitt mer asosial etter at jeg ble gravid. Fester og sånn er jo selvsagt byttet ut med andre ting, orker bare ikke å sitte å se på at de andre blir fulle.. Er bare i uke 11 så det er ikke alle som vet at jeg er gravid heller..

Jeg føler at jeg ikke har overskudd til noe annet enn jobben, leiligheta, sambo og hunden for tida!! Gidder knapt å møte venninner for jeg vil heller sove. Er litt redd for at jeg skal bli ensom når babyen kommer hvis dette fortsetter.. Er dere like sosiale som før eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er blitt helt huleboer jeg =)

 

har vært en god del kvalm, trøtt og ikke i form til å være sosial. Trøster meg med at det kommer til å gå over. etter uke 12-14 kommer energien tilbake og super-sosial genene slår til!

 

Jeg tenker at nå har jeg lov til å være asosial og prøver å la vær å få dårlig samvittighet... og unnskylder meg litt med at jeg er sosial på nettet =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg føler meg litt asosial for tiden jeg og. Blir fort sliten og orker som regel ikke så mye etter jobb.

Men prøver jo å få sett noen venner ukentlig, som regel klarer jeg det, men blir godt å få mer energi også.

 

Men, jeg tror heller ikke dette bare ligger hos meg, jeg synes også at venner tar litt mindre kontakt også. Kanskje hvis di skal ut så gidder de ikke spørre for jeg kan jo ikke drikke allikvel, men hadde gjerne blitt med på vors allikevel.

 

Vi har nettopp flyttet også, så det har tatt mye av tiden min til nå. Er snart 12 uker så venter på energikicket :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nesten motsatt jeg. MÅ treffe venninnene mine og snakke med de ofte. Nesten oftere enn før. Har to venninner som jeg har sagt det til, og vi er en bra trekløver. Jobber mye selv, både dag og litt ettermiddag. er jo sliten også, men jeg har det helt fint. har jeg en frikveld, ringer jeg venninnene eller finner på noe (etter et lang ettermiddagslur.. hehe) Men jeg er heldig som ikke har noen kvalme eller annet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...