Rekecabaret Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 har vært til ordinær ul. både kjæresten og jeg syntes det kunne se ut som en liten gutt, jordmor nevnte ingen ting om kjønn, og vi spurte ikke siden vi hadde bestemt oss for å ikke vite. nå lurer jeg på om hun ville spurt oss om vi ville vite kjønnet hvis hun hadde sett om det var en gutt eller jente? hvis vi kunne se det, må ihvertfall jm ha sett det??? hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg tror absolutt jordmor kan ha sett det, men hun sier det ikke hvis ikke dere har ønsket det selv. Men når en ikke sier noe om at man ønsker det, så er det ikke sikkert hun sjekker engang, eller er opptatt av det ). Synes det er rart at hun "filmer" mellom bena slik at dere kunne se det, hvis dere ikke har spurt da... )
*RutIetutt* Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Vi fikk beskjed på ul at om vi ville vite kjønnet måtte vi spørre om det, ellers sa de ingenting (det sa jm etter at vi hintet om kjønn). Jm deres har nok sikkert sett det;o)
Rekecabaret Skrevet 19. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2007 Takk for svar! Da er jeg ganske så sikker på at vi får en liten guttebebis i august!!! Gleder meg masse til en liten prins.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Ja gjør det... Det er fantastisk å ha gutt )))))))))
Gjest Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Jeg fikk høre at det er lettere å se om det er gutt en jente så kan jo hende at det blir gutt ja. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå