Gå til innhold

Neeeeeeeeeei

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er så blodig urettferdig!

Nå sitter jeg her igjen, og tårene bare triller og triller.

Kom på jobb halv ti i dag og var i fin form, så plutselig sier noe splosj og ut kommer uhorvelige mengder blod. Så får jeg så vondt at jeg ligger over dassen og spyr.

Detter forjævelig. At dette skal skje gang på gang!!!

Blir så sinnsykt sint og lei meg.

Sambo er på vei hjem fra jobb for å ta seg av meg. Er heeelt uttafor.

Nå skal ikke en eneste lege i verden få slippe unna før jeg får vite hva fan som feiler oss. Fant ikke noe galt på utredning du... Vel, er jo nødt til å være noe riv ruskende galt når dette skjer hver gang!!!

Skrevet

huff, vet ikke hva jeg skal si, har aldri opplevd noe slikt selv men at smertene og sorgen din er stor, DET skjønner jeg=/

verdene er så urettferdig=(

trøst deg med sambo å ring den farskens legen å si at nok er nok, du trenger hjelp til å finne ut hva som er "galt"...

sender deg mange trøsteklemmer da ord ikke er nok=/

Skrevet

Neeei, er det mulig!?! Nå sitter jeg faktisk her og gråter for deg, Lioevr! Har ikke ord for hvor urettferdig dette er. Du vet sikkert ikke hvem jeg er, men jeg leser mye her og kjenner til historien din. Dette hadde du virkelig ikke fortjent! :(

Skrevet

Tusen takk storken.

Jeg har jo vært på utredning, og de fant jo ikke noe galt.

Dette er helt surrealistisk. 7 sa på 15 pp..

Sier seg selv at noe er galt, så hvorfor klarer dem ikke å finne ut av det. Nei dette skjønner jeg ikke.

Men nå trasker jeg i seng, tenkte å ta meg noen sovetabletter og sove meg gjennom det verste.

Takk for omtanken

Skrevet

Stakkars deg,

det er så trist når det skjer, har mistet 2 selv, det er grusomt

Ønsker deg god bedring og sender deg en kjempeklem, det er

det eneste jeg får gjort herfra dessverre

Skrevet

å nei så urettferdi.... Dette fortjener du IKKE!!!!

uff finner ikke ord jeg, håper du kommer deg gjennom på et vis....

Men om du ikke har vært til lege enda så er det vel håp vel...??

Skrevet

Nei, det er som du sier for jævlig. Som mange andre her inne kjenner jeg igjen nicket ditt, selv om du nok ikke kjenner mitt.

Og du skal kreve utredning for habituell abort! Det er det jo ingen tvil om. Krev genetisk sjekk av deg og sambo. Etter som jeg har forstått rekker du aldri å komme så mange uker på vei, og da kan det godt henne det skyldes sammensetning av gener.

Håper du treffer en god lege som virkelig hører på deg.

Skrevet

er ferdig med utredning på habituell abort, ingen feil eller avvik i det hele tatt..

prøvde å ringe legen, men legekontoret er fan meg stengt pga noe kurs greier.

men kjenenr jo igjen mngdeme og ondtene. tviler sterkt på at det er noe håp her.

men nå er det natta for meg.

hadde vært flott å våkne som høygravid *ønsketenkning*

Skrevet

så rett du gjør, sov ut, klarner ofte litt på tankene..

å ha så mange sa'er på så kort tid høres ikke helt riktig ut nei...

lykke til, måtte det bli din tur til å få en spire som klorer seg sjikkelig fast i nermeste framtid.

på en eller annen måte må det være mulig for du har jo tross alt ikke problemer med å bli gravid iallefall..

stoooor klem

Skrevet

Nei uff, det var utrolig trist å lese, det er så forbanna urettferdig at dette skal skje gjentatte ganger med noen.

Jeg hadde også krevd å få en ny utredning slik at man kan unngå at dette skjer igjen, er jo helt psykisk ødeleggende at dette skal skje igjen og igjen.

Føler virkelig med deg!!! Klemmer.....

Skrevet

Nei, ikke en gang til......?!

Uff, lioevr, vet ikke hva jeg skal si, det må være et helvete å være så høyt oppe for så å ramle så langt ned gang på gang, utrolig urettferdig!

Slapp av og ta den tiden du trenger for å komme deg igjen, vit at vi er mange som tenker på deg og som håper du får det du trenger av hjelp.

Mange trøsteklemmer fra meg til deg.

Skrevet

Må legge til at moren til min venninne hadde 9 (!) SA før hun fødte venninna mi.... Men det hører vel med til sjeldenhetene, og ikke akkurat noe en ønsker å gå igjennom...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Neineinei!!!:-(

Nå triller tårene som bare det...dette er så blodig urettferdig!

Sender masse klemmer til deg!!!

Skrevet

Nei, nei, nei det skulle ikke vært lov.

Utrolig trist og så jævelig urettferdig. Skjønner ikke at noen skulle behøve å oppleve sånt. Føler med deg.

Dette var kjempe trist.

Veit at du kommer til å få et lite vidunder en dag!!!

Mange klemmer og lykkeønskninger videre.

Skrevet

Så utrolig urettferdig!

Jeg har vært inne på bli gravid sidene lenge så har sett mange av dine opp og ned turer. Blir veldig lei meg på dine vegner. Håper virkelig at legene tar dere på alvor og gir dere hjelp.

Stor trøste klem!

Skrevet

Sender deg en god trøsteklem.

Håper den hjelper litt.

Jeg har nettopp vært gjennom det samme og vet akkurat hvordan du har det.

Håper der ordner seg for oss.

Lykke til og goklem sendes.

Skrevet

føler med deg. mista for to uker siden selv. er en forferdelig opplevelse.

men jeg har et lite tips til deg. istedenfor å gå til lege så oppsøk en homeopat. har ei venninne som prøvde i fire år. så oppsøkte ho en homeopat. etter to behandlinger ble det orden på sakene og nå har ho ei nydelig jente på 6 mnd:-) er ikke alltid helt fan av det leger "prøver" å gjøre, så jeg tror det kan være lurt å prøve andre alternativeer også.

ønsker deg masse lykke til hvertfall

Skrevet

kjære, kjære deg.

dette var så uendelig trist, har fulgt med på deg, og håpet så inderlig at det skulle gå bra nå. Jeg ville bare sende deg en trøsteklem, og håper det snart går bra. dette må være tøft for deg,-og for dere begge.

jeg må også si meg enig med parapai. det kan godt hende at det ikke er noe galt med dere. men det kan hende at kroppen er i såpass ubalanse at den ikke klarer å holde på barnet. dette kan forsterkes av nylige sa, ettersom man da lett kan få for tynne slimhinner. dette er lett å fikse! oppsøk en akupunktør eller en refleksolog. søk på nettet, finn fram til en som har god erfaring med fertilitets-behandling. begge grupper kan også sette nåler som kan hjelpe frøet til å bli der det skal være. jeg har selv fått behandling hos refleksolog for å bli gravid de to siste gangene.

men aller viktigst: ta godt vare på deg selv nå!

Varm klem

Skrevet

Å nei Lioevr, dette var virkelig urettferdig!!!!

Det er vanskelig å si noe fornuftig i en slik situasjon. Ikke har jeg mistet selv før heller, men jeg kan tro det er ufattelig trist og vondt.

Jeg håper virkelig du får hjelp av noen flinke spesialister, som kan hjelpe deg med å få spiren til å sitte!

Her er en side jeg synes var informativ når det gjelder "habituell abort", men det er antakelig noe du vet fra før:

http://www.snartgravid.com/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Itemid=104

Ønsker deg masse lykke til videre, og sender en stor trøsteklem!!!!!

Skrevet

Nei, så trist :( Kjenner ikke historien din, men ser her at du har hatt 7 sa nå, og det er jo alt for mange. Ønsker deg lykke til, håper det blir din tur neste gang! *trøsteklem*

Skrevet

å neeeei........ huffameg lille du..... Du har det ikke noe godt nå og det skjønner jeg. Ord blir en mager trøst nå, men ville bare sende deg noen trøstende ord om at dere må stå på for å finne ut hvorfor dette skjer gang på gang! Ønsker deg all mulig lykke til videre og håper dere finner støtte i hverandre i tiden fremover nå!

Stoooor klem fra Maddemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...