Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg har fått sterk positiv strek på graviditet for en tid tilbake, og idag tok jeg en ny test bare for gøy liksom. Men denne streken var mye svakere en tidligere, hvorfor er det slik ?er det noe galt eller ?
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Neida, det tror jeg ikke, det er nok bare testen i seg selv, har tatt den testen mange ganger , er gravid med 4 nå, og så lenge det er 2 streker er den positiv, uansett svak eller sterk,så du trenger ikke bekymre deg for det.. Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Tusen takk for svar :p Lykke til der og
*Babylengsel* Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 ikke lett å svare på... Jeg ville nok fått målt HCG nivået hos legen og sjekket om svangerskapet forløper normalt. Stiger HCG nivået normalt er det jo bra. En svak strek er jo ikke bra,siden du har hatt en sterk.Bruker du samme type test? Kanskje du har brukt en dårligere test? Vet bare at engang jeg var gravid ble testen svakere og svakere,men jeg hadde heller aldri først en sterk og klar positiv test.(husk at det er en forskjell på oss der...vil ikke gjøre deg mer urolig)) Den ble aldri ordnlig blå,og det endte med SA i uke 6. Mine råd er: *Ta HCG prøver og fortell legen hva du har oppdaget. *Ta en ny test,bruk samme test som sist...morgen urin og ikke drikk noe om natten. *Visst du har målt regelmessig tempen,bør jo den fortsatt holde seg høy uten fall. Nå vet jeg ikke hvor langt du er i svangerskapet,men i løpet av de første ukene har man et tidspunkt hvor man har et hormonfall....kanskje den slår også ut slik på graviditets test...(?) XXX alt for deg at det skal gå bra:-) Håper du får en ny klar og blå(+)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Ska til legen i morgen på første kontroll, får se hva han sier Men har egentlig en god følelse, samtidig litt usikker =/:) Jeg er 9uker:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå