Gå til innhold

Melder meg inn som prøver...

Anbefalte innlegg

Da er spiralen fjernet, og jeg medler meg inn som prøver for alvor. Har null kontorll på syklus, siden jeg hører til den 20%en som ikke har mensblødning med hormonsprial. Planen er derfor egentlig å vente med prøvingen til etter at mensen er i gang igjen, men jeg tviler på at vi kommer til å ta noen forholdsregler mens vi venter. Hvorfor skulle vi det, liksom...? Regner meg derfor som prøver nå!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9003669-melder-meg-inn-som-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he. Velkommen som prøver, og det blir nok mye jobbing på deg fremover. Eller kanskje ikke? He, he. Kanskje du har flaks å blir gravid før en ev. mens.

Har jo sett at du har vært her inne litt allerede.... :) Vi er i hvert fall i vår 9. pp... så vil ha en spire snart ja :) Puh. Blir sliten av dette vet du! He, he.

Lykke til 2+1! Håper det går fort og greit for deg! Skjønner godt at du ikke har lyst å vente til etter neste mens og det er vel ikke noe "medisinsk" problem å begynne allerede nå heller - det er vel bare for at de skal kunne regne ut rett termin at de ber deg vente. Du kan jo evt. vurdere å teste på eggløsning; da har du i alle fall en indikator på hvor i syklus du er.

Annonse

Skjønner godt en slik strategisk plan. Jeg er inne på tanken selv, men synes vårbaby er det beste. Da blir det lett påkledning de første babymånedene... hvis mamma og pappa er heldig med timingen da! Er ikke sikkert det er lurt å hoppe over en periode, i min alder ihvertfall....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...