Gå til innhold

Hei jenter! Et spørsmål om SA...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå kommet til uke 9 og har begynt å føle meg veldig trygg på at dette skal gå bra. Men i dag har jeg siden jeg sto opp tidlig i morges hatt sporadiske "nålestikk" i magen og litt mensmurringer. Synes det er litt rart siden jeg ikke har kjent tilsvarende smerter siden ca. uke 5...

 

Har også endel klart, blankt slim som kommer ut av skjeden hver gang jeg tørker meg når jeg har vært på toalettet. Hva tror dere? Er det bare å vente på at blodet skal komme og at en spontanabort er i full gang??

Var forresten for 2 uker siden på innvendig ul og så det lille hjertet slå, så jeg føler meg rimelig trygg, men må si jeg blir engstelig når kroppen min spiller meg et puss.... Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du skal vente på blodet nei.. Har lite peil jeg da, men hvis du er usikker så kan du vel ringe til legen eller noe for å spørre henne/han?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringene kan komme og gå i flere uker enda, og det er helt normalt! Stikkinger også, det er mange bånd som skal strekkes når livmora vokser, best merker man dette de første 12 ukene, og det kommer og går. Det blanke slimet er også et godt, og helt normalt tegn under svangerskapet!

Så ta det helt med ro, kan ikke finne en eneste grunn til at du har noe å bekymre deg over ut ifra det du skriver!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du skal bekymre deg så mye over dette, det ernok som anonym over her skriver, strekkninger i livmoren o.l.

 

jeg er å 9 uker på vei å har litt slike stikkninger og mensmurringer di dagene mensen egentlig skulle ha vært her=)

 

dette går nok bra skal du se=)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Mens murringene kan vare hele sv skapet og er bare

senene dine sim strekker seg, vokser jo på innsiden også

da hihi!

Når du kommer i uke 8-9 vil du produsere mer utflod og den

kan være mer slimete enn ellers, så alt er etter boka.

Skal ikke skryte, men dette vet jeg litt om, venter mitt 4 barn nå,hihi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...