Gå til innhold

Er så kvalm at jeg har ingen glede av dette.... Samme som svangerskapskvalme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er helt forferdelig det jeg tenker på, men jeg greier faktisk ikke mer, snart. Kvalmen har kommet for fult, igjen. Var slik med førstemann også. Ikke greier jeg å få i meg mat, og drikker jeg kommer det like fort opp igjen.Det verste av alt er at jeg har så dårlig samvittighet pga sønnen min. Er jo knapt istand til å ta meg av han. Akkurat nå angrer jeg NESTEN på at jeg ble gravid igjen. Syns ikke det er en fin tanke av meg i det heletatt, når man tenker på det fine og gode som kommer ut av det. Men akkurat nå greier jeg ikke å tenke slik. Jeg skjønner at jeg blir bedre av å spise, men når maten ikke har kommet nedi magen, før den kommer opp igjen, så er det ikke så lett. Får også vondt i hodet fordi jeg ikke spiser, og er svimmel og rar. Huset ser ut som en svinesti, og sambo klager over hvordan det ser ut her. Men jeg har ikke energi til å gjøre noe med det. Jeg har nok med meg selv for tida, men det er ikke alle som skjønner det.

Skal til legen i morgen, og håper han har noe som kan dempe kvalmen. Noen som har erfaring med sånne tabletter, og evt hva som fungerer og ikke??

Skrevet

har det akurat som deg jeg..

kvalm HELE døgnet og spyr som bare svarte dersom jeg spiser...

eneste jeg gidder er å ligge på sofan, surfe på bim å synsen synd på meg selv=)

har tenkt å dra på apoteket å få tak i et slik armbånd som sies at skal funke mot kvalme....

Skrevet

Hvilket armbånd er det? Det har jeg aldri hørt om...

Skrevet

jeg forstår deg veldig godt, har det på samme måte selv! Men jeg prøvde akupungtur og det hjalp veldig mot kvalmen det tok bort det værste av kvalmen men noe er der ennå da! Nå skal jeg ut i jobb igjen etter mammapermisjon, men det kan jeg glemme for øyeblikket! Det er kvalmen som styrer livet mitt nå!

Men prøv å få i deg masse vann og få i deg litt å spise selvom det byr helt i mot, jeg anbefaller deg å prøve akupungtur( men da må du velge en akupungtør som er medlem av akupungturforeningen)

Håper du får det bedre etterhvert;)

Stoor klem fra en som er i samme båt:)

Skrevet

husker ikke hvor det var jeg leste om det men det skulle vist være et armbånd med noe magnet greier som presset i handleddet på en slik måte at kvalmen ble dempet eller forsvinner...

har sett at et par stykker her inne på bim har prøvd det og var fornøyd...

Skrevet

Er villig til å prøve det meste..:)

Skrevet

hmm... Heter det "seaband" eller noe sånt?

Det er et armbånd som "klemmer"/stimulerer området nedenfor håndleddet (på undersiden av armen). Dette kan stilne kvalme. Akupunktører og andre bruker også dette punktet til å stimulere for å fjerne kvalmen:)

Verdt å prøve kanskje?

Skrevet

Skal på apoteket i morgen og sjekke ut hva de har:)

Lykke til til deg å, Storken Airline:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...