Gå til innhold

November: Vognprat


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Hva slags vogn har du,hvorfor valgte du den og er du fornøyd?svarte den til forventingene dine?

 

Vi har en Emaljunga duo egde,kjempefornøyd.Vi valgte den av mange årsaker.Noen av årsakene, stor bag,stødig,god å trille, en av de få som faktisk kunne passe i høyde på både meg og samboer.Små detaljer jeg falt for, som f.eks myggnett i skyggen, "meijer"under bagen, en plate til å vippe opp,slik at babyen kan sitte litt, luftehull,luftenetting bak i skyggen.Så har jeg hatt emaljunga før og var da fornøyd med den.

 

Vi er kjempefornøyde og den har svart til forventingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg har også emmaljunga edge duo:) Er kjempefornøyd med den vogna. Alle de detaljene du nevner. Og i tillegg synes jeg den er kjempefin:)

 

den svarer veldig til forventningene, men jeg synes ikke bagen er så stor som den ser ut som, og jeg synes den er litt vel tung. Selv om jeg visste det når jeg kjøpte den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt kjekt å vite at den vanlige emaljunga duo vogn kom på andre plass i testen og vi har jo Rolls Royce utgaven,så da må jo den være enda bedre*S*Kjempefornøyd med vogna jeg*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...