Gå til innhold

Å være anonyn eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker bare å komme med et lite hjertesukk.....

Jeg hadde satt stor pris på om vi kunne kvittere meldinger med et nick, både når vi legger inn nye innlegg samt svarer.

Hvorfor må alle på død og liv være anonyme. Vi er jo anonyme selv om vi får oss et hvilket som helst nick, det er bare greitt å kunne skille de anonyme fra hverandre - det synes ihvertfall jeg.

Dette er ikke et angrep på dere anonyme. Jeg er jo også anonym, men bruker nick'et mitt aktivt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, da måtte jeg ha opprettet et eget nick, men det er jo mulig. Jeg er mye inne på skravle og småtroll, der en del vet hvem jeg er. Men enkelte deler av historien har jeg ikke fortalt der, og ønsker heller ikke å gjøre det....

Derfor er jeg anonym, men kunne jo som sagt ha opprettet et eget nick da.... (men nå er jeg ikke så mye på dette forumet, så......)

Skrevet

Det er jo ikke sikkert alle vil skilles fra hverandre. Alle her kan få seg et nick om de vil, men de fleste ser ut til å velge å la være. Det forhindrer selvfølgelig ikke de som vil ha et nick å bruke det. Nå vet vi hvertfall hvem du er. MOHAHAHAHAHAHA!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...