Gå til innhold

Yoghurt fra nestle (6 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står på glasset at etter den er åpnet kan den stå 5 dager i kjøleskapet. Men dagen etter den er åpnet er den helt flytende, akkurat som vann.... Skal den være slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skiller seg etter at den er åpnet,så bare rør rundt litt,så er den fullt brukbar igjen.

Skrevet

er ikke det bare det samme som skjer med rømmen, at den skiller seg, men det er bare å røre i den så blir den fin? Men jeg vet ikke helt jeg.. Smak først på den:)

Skrevet

Ja, jeg vet at den skiller seg. Men selv om jeg rører i den, er den helt flytende.

Skrevet

om den ikke blir bedre av røring så kaster du den

Skrevet

Jeg tror det glasset går i søppelet.... Selv om den ser fin ut, og smaker greit er den helt flytende.

Skrevet

Hvis det er den banan/pære med yogurt du mener så kan den ikke stå mer enn to dager i kjøleskapet. Jeg ble litt forvirret av labelen på glasset, ene dagen stod det at den var holdbar i fem dager, mens den neste stod det bare to dager...

Jeg ringte Nestlè for å sjekke, og fikk beskjed om at den kunne stå i to dager.

Skrevet

Om det er for kaldt i kjøleskapet har den lett for å bli flytende, forresten...

Skrevet

Jeg har ikke hatt den lenger en i ett døgn. Men er det farlig at den bare er flytende, eller er det ikke noe å bry seg om. Vet du om man kan blande litt grøt-pulver i?

Skrevet

Jeg hadde heller blandet den med ferdig grøt.

Skrevet

ok, takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...