Gå til innhold

jeg er så nervøs!!

Anbefalte innlegg

skal ha ks neste uke,og gruer meg så fælt!!

skjønner ikke hvordan jeg skal takle operasjonsdagen. skulle ønske de kunne legge meg i narkose,men det vil jeg jo heller ikke,redd for og skade babyen.

men er det noen ufarlige beroligende jeg kan be om?

kommer ikke til og klare og gå inn ¨på sykehuset uten noe form for beroligende jeg altså.. blir skjelven av tanken ... uff ...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9002220-jeg-er-s%C3%A5-nerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg bare hatt haste ks og kan kun snakke ut ifra det. Men du har ikke noe å være nærvøs for, det er så mange mennesker som tar seg av deg og forklarer deg alt.

Klart det vil nok bli ting som du oppfatter som ubehagelige, men absolutt ikke ille på noen måte. Det verste hos meg var dagene etter, men jeg hadde som sakt haste ks etter 1.5 døgn med rier og det er anderledes.

På forhånd sitter du nok å forestiller deg alt mulig rart men det blir nok noe helt annet når du er midt oppi det, da gleder du deg nok heller :o)

Og du bør ikke ønske deg narkose. Jeg måtte ha det under mitt ks og synes det er veldig dumt. Går glipp av så mye da og første døgnet ville jeg nesten bare sove.

Lykke til, bruk heller den siste tiden til å nyte roen og glede deg til det som skal komme :o)

Jeg måtte også ta hastekeisersnitt, men det var en veldig flott opplevelse! Jeg fikk epidural og ble varm og god i kroppen. Samboeren min satt ved siden av meg, og vi snakket om vær og vind og gledet oss til det som skulle komme. Plutselig var hun ute! Ei fantastisk flott jente! Hun gråt, og jeg gråt av glede! Etter at de hadde sjekket lunger og sånt fikk jeg henne på brystet en god stund. Deretter var hun med pappan sin, og de hadde en rolig stund sammen før de fikk komme inn igjen til meg. Keisersnittet mitt var altså en helt fantastisk opplevelse, både for meg og samboeren min.

Jeg håper at du får en like fin dag som den vi hadde! Hvis du lurer på noe mer er det bare å spørre!

Hei!

Jeg tok ks i november i fjor..... Var helt forferdelig dårlig. Grudde meg sånn.... Knakk helt sammen inne på operasjonssalen. De spurte da om jeg ville ha mannen min der med meg. Han fikk være der hele tiden med unntak av akkurat når de vasket meg.

Etterpå fikk jeg noe beroligende...... Og alt gikk helt bra. Helt ubeskrivelig som det virket :) Mener jeg sa noe sånn som: " jeg føler jeg har fått i meg en kasse med øl.... eller to"...... :)

Så ja, du kan få det.

Det går fint skal du se. Vet at det kanskje ikke er noe lett å tenke at det gjør det..... -men det gjør det :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...