Gå til innhold

SVakt positiv test 9 DPO! Nå trenger jeg alt det babystøvet jeg kan få av dere! Denne spiren må klore seg fast!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen! Jeg klarte ikke la vær å teste i morges, siden jeg fikk en "skyggestrek" på billigstrips i går. I dag kom det et tydelig kyss opp på CB vanlig, og jeg tror det var en svaaaaak lyseblå farge i krysset. Det var et kryss iallefall, men har lest et sted at det må være blått og ikke grått for å være positivt... Jeg TROR det var en svakt positiv test, for jeg har testet med CB når jeg ikke har vært gravid, og da har jeg ikke fått opp noen loddrette streker i det hele tatt. Jeg tok også en billigstrips, og den også kunne jeg skimte en svaak lyserosa strek i. Jeg vet som de sier at en strek er en strek, men er redd for å forveksle det med skyggestreker. Jeg er bare 9 DPO, så det ville vært rart om det kom et sterkt utslag så tidlig, og det er jo lov å håpe :-) Vet at det er tidlig ennå, og at jeg bør teste igjen om et par dager hvis ikke TR har dukket opp, men jeg klarer ikke la være å juble litt likevel! Hadde EXU for 3 måneder siden, og hvis det stemmer at jeg er gravid igjen, så er det bevist at det ikke er et hinder å bare ha en eggleder!

Andre med svaake utslag som ikke har vært gravide, og noen som vet hvor vanlig det evt er med kjemiske graviditeter?

Ha en fin dag allesammen!

Skrevet

vil bare sende deg masse spirestov jeg.du er nok gravid ja :-) kos deg med spira!

Skrevet

TUSEN TAKK for alt babystøv! Dette er nervepirrende. Tør ikke slippe jubelen helt løs ennå. Tester igjen om to dager, så får vi se :-) Lykke til med ostepoppen! (Måtte le litt av nicket ditt) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...