Gå til innhold

Emmaljunga Smart duo kombivogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det er noen som har noen erfaringer med Emmaljunga Smart duo kombivogn. Jeg overveier å kjøpe den og vil gjerne høre om det er andre som har kjøpt den og hva de evt. synes om den - pos. og neg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den i sort/grå.

Positive sider:

-mye for pengene

-fint design

-stor og god bag

-følger med stelleveske (dog enkel sådan)

-lett i forhold til f.eks.Simo-vogn

-lett og kjempegod å kjøre

-enkel å slå ned/opp

-slitesterk

-følger med pose

Negative sider:

-mangler skjørt på kalesjen når man monterer kalesjen på sportsdelen. Ser ut som det mangler noe og er derfor litt rar og enkel.

Som du ser har jeg vært fornøyd. Duovogn er en fordel om man skal bruke bag hele vinteren. Det gjorde vi, siden vi fikk barn i september og ikke gikk over til sportsdel før i april. I bagen var det stor plass til skinn, pose, dyne osv...Vi kjøpte myggnetting, regntrekk og handlenett løst i tillegg. Hadde jeg skulle brukt bag stort sett bare vår/sommer så hadde jeg gått for en kombivogn, da sportsdelen på disse er finere. Men man kjøper jo en trille i tillegg til sportsvogna, så jeg bryr meg ikke så mye om at sportsvogna ikke er slik jeg vil ha den.

Skrevet

Hei!

Tusen takk for svaret :) Det blir nok dem vi kjøper :)

Skrevet

jeg har den og har brukt den daglig siden november 2005. Er veldig fornøyd og ville valgt samme vogn igjen. Mye vogn for pengene og jeg har personlig ikke savnet noe selvom det er en enklere utgave. Med en såpass stor vogn blir det gjerne at man supplerer med en liten trille i tillegg til shopping, ferier etc, men skal jeg på trilletur hjemmefra foretrekker både jeg og jenta mi vår Smart duo vogn

Skrevet

Hei!

Syns også denne vogna ser veldig bra ut - hva er ca prisen på den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...