ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 jeg testet positivt igjen.......er veldig tidlig,men håper virkelig det går bra denne gangen. Mistet lille Sander i uke 30. Fødte han jan-07.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Huff så utrolig trist å lese, du har hatt en tøff tid. Gratulerer masse med positiv test, håper alt går bra denne gangen. Lykke og hell ønskes deg.
coscos Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Velkommen inn hit! Skal krysse fingre og tær for at det går bra med deg og at den lille spiren får bli i magen din lenge denne gangen. Trist å lese om lille Sander. Bare hvis du har lyst og orker, kan du fortelle litt om hva skjedde med ham?
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 17. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2007 Hei coscos. Det var morkaken min som hadde vært dårlig. Jeg hadde klaget over lite liv i lengre tid,men legen trodde barnet lå langt bak mot ryggen min....(slår meg ikke til ro med det en gang til.) Første time etter nyttår,dvs 4 jan, fant ikke legen foster lyd.....reiste på sykehuset i Fredrikstad, og der fant de heller ingen lyd. Ord kan ikke beskrive hvordan dette er, og INGEN fortjener en slik opplevelse. Kl 20 samme kveld fikk jeg rier.Fødselen startet av seg selv.Tror de ga meg alle bedøvelser og "dop" de hadde tror jeg...inkludert epidural. 08.50 på fredag morgen kom lille vakre Sander, 900 gram og 35 cm lang.Han hadde ingen "mangler"av noe slag,-helt perfekt. Har lagt v linken til hjemmesiden vår her, der er det noen bilder av han. De er ikke skumle å se på. Ser ut som en vanlig liten baby som sover. (byttet nick fra ninaj70 til ninikk70 idag) http://home.online.no/~knut-jar/index.cfm
coscos Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Hei igjen ninikk70, Så utrolig tragisk. Ja, ord blir fattige i en slik situasjon. Man forventer jo at leger vet best, men av og til bør de kanskje høre mer på oss gravide også. Har vært inne på hjemmesiden deres, og Sander er en nydelig liten baby. Så synd at han ikke får vokse opp, men han vil jo alltid være en del av deres liv, og blir sikkert en stolt storebror til den lille som kommer etterhvert. Jeg har fått blodfortynnende medisiner hele dette svangerskapet, bl.a. med tanke på morkakesvikt, og har fått tett oppfølging på Rikshospitalet. Med 3 aborter bak meg, har jeg følt det veldig betryggende, og så langt ser alt bra ut. Har bare litt over 2 uker igjen til termin nå, så krysser fingre for at alt går bra den siste tiden også. Vil du få noe ekstra oppfølging denne gangen? I hvertfall for egen del rent psykisk, så kan det kanskje være greit å få en ekstra sjekk innimellom. Klem fra
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 17. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2007 Ja,vi er lovet ekstra oppfølging fra Fredrikstad fra u 20/22,-det er ganske betryggende. Går også i sorggruppe der inne,og de som holder den er jo to jordmødre. Føler meg litt trygg sånn sett,men noe holder igjen. Må nok tilstå at jeg er skikkelig redd. Du er jammen heldig som bare har et par uker igjen,ønsker deg masse lykke til :-) Krysser fingre og tær for deg. Vet du hva du får? PS! Koselig at du ville høre om gutten vår. Vi har følt det som veldig god terapi å prate om han hele tiden.
bebspus Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Gikk inn på hjemmesiden deres og så på lille Sander. Sterkt å se.Og vanskelig å si noe. Jeg er selv i uke 31 nå, så det blir på en måte veldig nært. Ønsker dere all hell og lykke denne gangen!
~Vimsemor~ Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Kjære deg Velkommen hit. Det var utrolig leit å lese historien om den vesle gutten deres. Og veldig hyggelig at dere er gravide igjen, og at dere skal få god oppfølging fremover. Ønsker dere lykke til! Varme hilsner fra
trollet66 Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Velkommen hit . Det var tøft å lese historien deres og å se bildene. Er selv i uke 25 og tenker jo på at lynet kan slå ned her også!!!! Håper virkelig at dette svangerskepet ditt går problemfritt!!!!! Lykke til videre!
hypersusmor Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Jeg ønsker deg alt godt for dette svangerskapet! Jeg blir så veldig trist og lei meg når jeg leser om andre som har det leit. Klem!
Gjest Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 Gratulerer med ny graviditet og hjertelig velkommen inn til oss. Det er trist å høre det du har opplevd.
BCventernr3-fåttnr3 Skrevet 18. april 2007 #12 Skrevet 18. april 2007 Velkommen tilbake! Var trist å lese om Sander. Ønsker dere masse lykke til denne gang! Stoorklem:)
ana baroma Skrevet 18. april 2007 #13 Skrevet 18. april 2007 Gratulerer med graviditeten!! For en vakker liten gutt Sander var:) Og så uendelig leit at han ikke fikk vokse opp! Håper alt går bra denne gangen.
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 19. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. april 2007 Tusen takk for mange lykkeønskninger. Det gleder med at dere har vært og sett på gutten vår. Ønsker dere alle lykke til med det lille vidunderet i maven :-)
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 19. april 2007 #15 Skrevet 19. april 2007 Føler virkelig med deg og håper og tror det skal gå bra denne gangen, det får en jo tro. Nydelige bilder av en liten engel.... Flotte bilder fra bulgaria også, ser ut som en plass verdt å besøke.
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 20. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 20. april 2007 Hyggelig dere ser på lillegull... :-) Greit og prøve noe nytt ja. På Sunny Beach var vi veldig sent i sesongen, hadde dårlig vær o.l.........ferien blir ikke helt lykket da......men Golden Sands var veldig greit,-ikke fullt så stort som Sunny Beach,men....helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå