Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Noen andre som har vondt når dere går raskt? Jeg er i uke 24+1. Jeg kjenner det strekker litt nedover på høyre side, helt ned til skambeinet når jeg går raskt. Hjelper å slakke ned farten, men aller best er det å sette seg ned eller stoppe å puste litt. Noen som har det samme? Er dette kynnere? Tror ikke det er tegn på bekken løsning, for det er ikke vondt når jeg setter ned foten, bare vondt hele tiden i et halvt minutt eller minutt før det gir seg.. Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9000789-vondt-%C3%A5-g%C3%A5-raskt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg tror jeg har det litt som deg. Jeg blir stramm i hele magen, men det er ikke kynnere, og en følelse av "hold" i den ene sida. Dette er hvis jeg går fort.

Det hjelper også for meg a sakte ned eller å ta seg en pause. jeg hadde det akkurat på samme måte med datteren min, og det eneste som hjalp var å ta det med ro :0)

Jeg regner med at det rett og slett er fordi det begynner å bli litt tungt. Jeg er i min 26 uke om to dager, så vi går jo fort mot den tyngre delen av svangerskapet. Men som sagt, det hjalp meg å innfinne meg med at ting tar tid i mitt forige svangerskap ;0)

jepp, får vondt når jeg går fort....smertene går skrått ned til skambenet fra magesidene. Hjelper når jeg stopper opp eller tar det litt mer mer ro. JM sa til meg at det er kroppens måte å fortelle oss at vi må roe oss ned...helst ha et tempo som ikke fører til smerter (forebygge). At det tar litt tid å venne seg til å være gravid og innse at man ikke lenger kan løpe etter bussen.... he he

ok, flott! Tusen takk! Det var det jeg trodde også.. så da må jeg bare ta det litt med ro med andre ord.. Det er akkurat som hold i siden, skrått ned på ene siden! Bra at dette ikke er noe å engste seg over.. og at JM sier det er helt normalt! Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...