Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Har vært kvalmen med brekninger i 4dager nå! Er ganske sikker på at jeg er gravid igjen! (føler meg allurat slik som sist) Tok en test i dag -men den va negativ! Er enda 3dager til ikm... Men føler at alle tester positivt så tidlig her inne.... Er det mange som testa positvit 3dager før ikm?
mylittlecat Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Ikke denne gang, da ventet jeg til en uke over fordi jeg visste bare at jeg var gravid Men har testet så tidlig før, med positivt resultat! Men det er veldig forskjellig fra person til person, noen må jo vente ganske lenge over før de får to streker! Ta en ny test om 2-3 dager, veldig godt mulig den er positiv da
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Hadde eg bare hatt tolmodighet til det...... Sist gang testa eg positivt 2dager før - å da va streken veldig svak.... Off....tar nok en ny test i morgen eg.... Takk for svar! noen andre??? HI
mylittlecat Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Hehe, ja det er vanskelig å vente Kjøp en test i dag da, som du kan ta med en gang du står opp i morra, da er det jo iallefall størst sjans for at den slår ut hvis du er gravid. Lykke til )
Hvalerbaby Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Jeg ventet med og ta test til jeg var en uke over og da ga den full utslag med en gang. prøv og vent noen dager selv om jeg skjønner godt at ikke det er så lett. Lykke til også håper jeg dere får en glanyhet!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Forstår ikke dere som klarer å vente sååå lenge med å teste! Holder på å bli gal eg!!! Men har nå kjøpt inn flere tester - så i morgen tidlig er det ny test!! Andre som ikke har fått positivt utslag på grav.test før selve ikm?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 testa ikke pos før ei og ei halv uke over jeg, mange negative tester der gitt;)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 E det sant?? Det har eg ikke hørt om før! Off ! Det må ha vært noen nervepirrende dager turbodamo m/turbospire nr.3
nettecille Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Jeg var i 7 uke, når jeg fant ut at jeg var gravid....Mange tester iløpet av disse 4-5 ukene fra jeg egentlig skulle ha mens, men til slutt ble den positiv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå