Gå til innhold

#"#"#"# Skravletråd UKE 19 #"#"#"#

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann jenter!

Jeg bare MÅTTE teste meg i dag tidlig, og brydde meg nesten ikke med å se på resultatet. Men da jeg gjorde det ble jeg overrasket over en svak svak teststrek. Jeg er helt forbauset og nummen...vet ikke helt hva jeg skal føle, for er så redd det ikke stemmer...

Grunnen til at jeg testet er en rekke symptomer, pluss en merkelig følelse av at spiren sitter denne gang...men jeg hadde vel egentlig ikke forventet at det faktisk skulle være noe baby der...oi...

Har IKM på fredag...så får bare teste igjen i morgen og se...

Skrevet

Life is a gift

Nesten samme situasjon som deg jeg;) Testet i dag tidlig med en svak, svak strek og har IKM på torsdag. Se litt lenger oppe på denne tråden. Lykke til med den nye testen!!

Skrevet

Å så flott da Life is a gift:).

Merket du noe til festeblødning eller slikt?

Jeg skjønner godt hva du mener med at du ikke tør å helt slå deg til ro med den svake streken,men prøv å test igjen og sammenlign og se om det blir sterkere:).

Hvis den er og forblir positiv så har du med å juble deg inn hit:).

Hvis den er negativ så kommer du inn og øse å pøser av deg med det du måtte ønske;).

Lykke til,klem fra nenepus

Skrevet

NENEPUS:

Blødde mye en dag.. Det var det..:S Men det kommer å går litt her og..:( Frykter det er en litt rar tante som har tatt feil av tida:( hun skulle jo ikke komme tilbake før om et år..:(

Har ikke testet nei.. tror desverre ikke det er noe grunn til å gjøre det, får heller se hva som skjer. Har du testet? hvordan går det med mage smertene?

Skrevet

Hun tanten er rimelig frekk,kjenner ikke sin egen besøkstid:(.

Jeg måtte jo selvsagt teste i dag tidlig,men ingen antydning til strek engang.

Kan liksom ikke unngå å tenke på at jeg kanskje forveksler tanten med festeblødningen(som det står at mange ofte gjør på "mens vi venter").

Magesmertene er borte,men de hugger til sånn av å til.

Så springer jeg å tisser så ofte at jeg knapt har fått tid til å finne kosestillingen på sofaen igjen.

Det kommer på en måte noen trykksmerter når jeg tisser,det føles ømt ut inni der,litt lengre oppe liksom

Skrevet

hallais jenter:)

nå er nermer vi oss *testeuke* hehe.....å gjett om det blir spennende:)

men jeg føler jeg sitter med et lite problem, jeg har blødd litt siden tirsdag,men ikke mye.Hadde pos el test 27.28.29 apr.og begynte og små blø 1.mai. Ser det er flere her som har det likedan. å jeg må bare si at je vet hvor frustrerend der er....... det har bare kommet bittelitt (noen dråper) i truseinnlegget. og knapt synbart på papiret(på do). lurer på om jeg skal vente noen dager til å ta en test og se om det kan være noe som har festet seg, eller om jeg skal ringe legen i morgen..... har ikm 10 mai, så det er jo ikke før torsdag.

Har en liten følelse på at ting har skjedd denne måneden,men blir litt skeptisk når jeg blør uten at jeg skal blø......

Skrevet

Ikl_3pp:).

Det er akkurat det jeg også føler,at jeg føler ting har skjedd men fatter ikke hvorfor denne blødningen dukker opp

Skrevet

jeg ringte jormora i forrie uke, ble litt bekymret. men hun sa, at det enten kunne være en mellom blødning til mensen, eller at kanskje egget festet seg, det var torsdag jeg ringte henne. hun sa også det at jeg måtte ta kontakt hvis det ikke gidde seg i løpet av kort tid,så jeg må vel bare ringe til legen i morgen, bedre og få vite at alt er bra, enn at det blir en hastetur hvis det er noe galt........håper det er en positiv runn for at jeg/vi blør:) hører at det kan forekomme blødninger tidlig i svangersskapet. hvis jeg er gravid så er jeg 3+2. H Å P E R ! ! ! ! !

Skrevet

DING-DONG! Nå er uke 19 her!!! Noen som har startet testinga??

Skrevet

Jeg har testet svakt, svakt postitivt i 2 dager nå med qr-test. Skal kjøpe cb-test i dag for å teste i morgen. Håper på at det er positivt, men tør ikke slippe jubelen løs ennå. Har jo hørt at flere har testet falskt positivt med qr-tester, og så er jo resultatstreken veldig svak da! Har IKM på torsdag, så jeg er litt tidlig ute, klarar ikke å vente;)

Skrevet

Jeg skal teste i morgen tidlig! Er veldig spent.

Skrevet

Jeg skal teste onsdag eller torsdag. Har IKM i dag og tempen er fortsatt høy, så jeg håper så veldig!=)

Skrevet

Heisann

Jeg har testet positivt (svakt) på tre tester på to dager nå. Kan vel bare bety at jeg har begynt å produsere hcg det da! (?) ;)

Jeg er veldig spent på om mensen holder seg borte nå da. IKM 11.mai...

Krysser fingrene for oss alle sammen!!! Klem fra en spent (kanskje) mor

Skrevet

hiver meg på IKM den 11. mai.

I dag har jeg en sterk følelse av for tidlig mens. Hatt murringer nedentil siden onsdag forrige uke. Mistenker EL for å ha kommet 3 dager for sent denne mnd. Kjentes slik ut. Så hvis tanta har ternkt å komme synes jeg hun kan komme NÅ!

Har også vært mye kvalm i det siste, men tror dette er i forbindelse med stress pga eksamener og jobben. Tør egentlig ikke håpe for mye. Hadde SA og XU i mars. Orker ikke flere skuffelser. Samt er jeg redd en liten spire skal feste seg i den ene egglederen jeg har igjen.. Vi skulle egentlig vente til etter bryllupet neste år før vi ble prøvere.. men vi har begge klart å glemme at jeg skal ta pillen..

Andre ting som KAN være symptomer er tidenes verste bakterielle ubalanse i underlivet.. Går på Vivag og Canesten-krem.. med det vil liksom ikke ordne seg igjen.. Får krysse tær og fingre..

Skrevet

Det er veldig mange med IKM 11.mai altså! Jeg også... Men jeg har denne gangen tatt helt av når det gjelder testing, har testet idag også (men ikke med morgenurin) og det ble blendahvitt og negativt begge ganger.... Men jeg er jo bare 10 DPO, trøster jeg meg med....Har ingen symptomer men spotting dag 8 og 9...kan jo være festeblødning og i såfall er det jo optimistisk å tro at hCG har blitt målbar allerede idag! :))

Skrevet

IKM 10 mai her, og tippe jeg tester i morgen, tirsdag... 12 DPO i morgen, saa er det noe der, boer det kanskje vise litt? =o) Er jo ikke av dem som blir imponert av svake tester, men klarer ikke aa holde meg fra aa teste likevel....hihi. Oemme pupper i kveld i hvert fall.

Skrevet

Har du testet Femina?? Er nysgjerrig... Selv har jeg begynt å spotte, og det betyr jo som regel at TR er rundt hjørnet.:(((( Men jeg hadde jo ingen god følelse for denne pp'en uansett, har vært forberedt på nedtur. Kan bli mange slike fremover når man har fått en 30% reduksjon i fruktbarhet etter EXU...:((

Skrevet

Testet idag tidlig med negativt resultat. Antagelig 3 dager til ikm, men ikke helt godt å i siden jeg regner med systemet kan ha blitt litt ustabilt etter ma i mars. Håper så inderlig at ikm er senere enn antatt og at det bare var for tidlig å teste! Aiai.... klarer ikke å tenke på stort annet enn om testen skal bli positiv i løpet av noen dager.

Skrevet

For en utrolig spennende uke! Det er så kjekt at det er så mange av oss med i 19-klubben :)

Må bare fortelle om den merkligste natta min på lenge. Det har vært skikkelig tivoli i magen i natt. Har vært flere gang på do å tisset, og våknet ofte av stikking/ondt/romling i magen og nedentil.. Har vært veldig varm, og har hatt "feberfantasier" med helt syke drømmer.

Skjønner ingenting, er jo i fin form ellers. Håper det et en liten mikromidas som holder på å finne seg til rette :) IKM fredag og tør ikke teste enda...

Andre som har opplevd det samme?

Skrevet

Nei, jeg har ikke det. Grrrrr.....har ikke tester i hus, og det er litt prosjekt aa handle dem og saa har jeg middagsgjester om en halvtime og saa har jeg saa vondt i ryggen at jeg holder paa aa knekke, hehe.... Men jeg haaper det er hormonelt vondt i ryggen fordi det kreler med spirer inni der! Det hadde vaert noe, 2-3 spirer paa gang og derfor supervondt i ryggen. Faar teste i morgen, da er det bare en dag foer IKM.

Kjedelig med deg da Dizzie og spotting, men hvorfor mener du det er 30% reduksjon i fruktbarhet etter EXU? Hadde jo exu jeg ogsaa i januar, men fikk ikke noen beskjed om det. (er ikke operert da, er det derfor?) Jeg trodde ikke det skulle bety noe uansett jeg.

Skrevet

Min melding var til Dizzie, men de legger seg jo akkurat der det passer dem, sukk...

Skrevet

Femina! Mange tror man får fruktbarheten redusert med 50% når man fjerner en eggleder, men fordi den gjenværende egglederen noen ganger fanger opp egg også fra den andre eggstokken, er fruktbarheten ca 70% av hva den var før man ble operert. (Har jeg lest meg frem til..) Dvs, alt i alt, ganske god sjanse tross alt. Jeg har jo blitt gravid 2 ganger de siste 9 månedene, og vi har jo ikke prøvd alle de 9 månedene....så jeg tror nok at jeg skal bli gravid før eller senere...men kanskje ikke allerede nå...? Føler meg ihvertfall ikke gravid. (Men det har jeg jo ikke pleid å gjøre heller...)

Skrevet

Hallo, hvordan går det der ute blant uke 19-jentene idag???? Her er ting ved det samme, mensmurring, lett spotting og negativ test i morges. Er 12 DPO, IKM på fredag.

Skrevet

Hei

Ny uke 19 jente her. Jeg har ikke vært så mye på siden før, men trenger noen å dele ventingen med. IKM på fredag, men i går klarte jeg ikke å vente lenger. Den var negativ, men med litt velvilje kunne jeg skimte en svak, svak skyggestrek...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...