Gå til innhold

#"#"#"# Skravletråd UKE 19 #"#"#"#

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...dette er spennende nenepus! Når har du tenkt å teste??

For min del er det vel ikke så spennende. Tror ikke det har klaffet denne gangen heller...

Skrevet

Jeg testet faktisk i dag turbotrollet,men der var ikke antydning til strek engang.

Sjekket blødningen litt tidligere,men den hadde liksom mørknet mye allerede,liksom størknet og mengden hadde også redusert

Skrevet

Det er forholdsvis vanlig aa ha bloedninger tidlig i svangerskapet. Jeg bloedde solid i 5 dager uke 5 med datteren min, men saa stoppet det og alt var fryd og gammen etter det. Fikk selvsagt panikk og loep paa UL uke 5 og 7, men alt var i orden hele tiden. Legen mente det kunne vaere to egg som var befruktet, men at bare et festet seg.

Lykke til!

Skrevet

Jeg visste ikke at det var vanlig.

Ifølge kalkulatoren på bim så er jeg 3 uker+2 dager på vei.

Kan vi blø så tidlig også?

Akkurat nå kjennes smertene annereldes ut,det er kjempeømt,og det føles som om det PRESSER på liksom,forstår du hva jeg mener?

Jeg måtte kjøpe bind på butikken i dag,og sa til samboeren min at når den dagen kommer at jeg får 2 streker på testen så skal jeg brenne bindene i ovnen til de hyler i et smertehelvete....hehe.han holdt på å daue av latter midt i kassakøen

Skrevet

haha:P morro nenepus! har samme problem som deg.. jeg blør og blør, men likner ikke mensen:S og det kom over en uke før det skulle:S skjønner ingenting..

Skrevet

Klarte selvfølgelig ikke å la være - tok en test på fredag, en hel uke før ikm. Den vr selvfølgelig negativ. Tenker jeg tester igjen på tirsdag, 3 dager før ikm. CB. Den bør jo slå ut da........

Skrevet

Det kan godt være tone troll.men det er også en del som ikke har testet positivt før etter ikm,så ikke mist motet:)

Skrevet

LINDA MED LEDIG PLASS:

Hvordan er magesmertene?

Jeg klarer ikke helt å skille hva som skjer med mine,men jeg vet iallefall at dette er IKKE mens smerter.

Blødningen er helt merkelig,syns liksom den begynte avta med en gang,men den er både lyserød og mørk på samme tid

Skrevet

Nenepus, lo godt av humoeret ditt i forrige melding, hehe.... Men tror kanskje muligens at jeg hadde tatt en liten tur til legen jeg, en liten "for ordens skyld og for aa sjekke at alt er i orden skyld" tur. Ikke noen hysterisk greie, men bare for aa sjekke at alt er som det skal vaere. Det er uansett flott at du tar ting med humoer, det er den eneste gode maaten aa gjoere det paa.... Lykke til, tipper jeg synder og kjoeper en test i dag og tar den.....

Skrevet

Ja dette er jeg jo bare nødt til å ta med godt humør:).hehe...

En legetur er ikke så dumt nei,sånn for å sjekke.

Jeg kom til å tenke på at denne blødningen kan jo være en s.a også,kanskje det kan forklare smertene...

Jeg har syndet gange 10 jeg,sendte etter tester,så jeg tester liksom likevel om jeg har blødning

Skrevet

En liiiiiiten tur kan ikke skade, spesielt du skulle ha vaert sa uheldig aa ha hatt en SA. Gikk for lenge en gang selv, og maatte hastelegges inn. Jeg er etter det blitt tilhenger av en liten sjekktur i stedet for aa vaere saa utrolig toeff som jeg var foer. Det er jo overhodet ikke sikkert at noe er i veien i det hele tatt for det!! Mest sannsynsligvis er jo alt i aller skjoenneste orden, men bare et liiiiite tips fra en som har laert... =o)

Lykke til og maatte det komme en gladutbasunering fra deg om kun kort tid. Jeg har testet i dag, og den er neg, men med solid fantasi er det en skyggestrek. Jeg er IKKE den som blir imponert av skyggestreker eller svake streker, skal ha en helt sterk strek som det lyser av foer det betyr noe for meg.

God soendag!

Skrevet

Nenepus: Jeg har absolutt ingen smerter i det hele tatt..:/ har alltid vondt i ryggen rett før jeg skal ha mensen..:S Men ingen ting annet enn at jeg har vært litt kvalm. Begynte å blø 4.mai og nå (6.mai) er det ferdig..:S

Skrevet

Jeg tror jeg skal våge meg inn her jeg også...Skulle hatt tanta på besøk for tre dager siden, testet neg. i går (men tok den på en bitteliten febrilsk skvett midt på dagen) Skulle vel brukt morgennurin..

Har hatt to dagen med sterke menstruasjonsmerter(sånn man får de siste 5 min før den kommer) I dag er det bare murringer. Spes. h.side.

Ikke kvalm, men mye tørst..Kjenner det litt i korsryggen også faktisk;)

Kansje teste i morgen?

Noen som har testet i dag?

Skrevet

Jepp,tror du traff spikeren på hodet der femina,jeg skal på legebesøk til uken.

Så da får jeg be om en undersøkelse.

Og da er det jo bedre å få vite at alt er i sin skjønneste orden enn å gå å lure bare.

Tusen takk femina,jeg har bestilt storken så nå håpr jeg at gladutbasuneringen kommer snart:)

Skrevet

liinda med ledig plass:Blødde du mye?

Stoppet det bare plutselig?

Håper min blødning forsvinner også:(.

Alt klaffet liksom så utrolig bra med sex før e.l og samme dag som e.l....så jeg har jo et lite innbillende håp igjen da.

Har du fått tatt tester?

Skrevet

Jeg tok en gtaviditetstest i dag tidlig og fant en svak, svak strek innen for tiden på 5 min.....................etter en time var streken veldig sterk.........Har ikke IKM før 10. mai men har vært veeeeldig kvalm i en uke allerede. Håper bare at neste test jeg tar om noen dager (vet ikke hvor lenge jeg klarar å vente he, he) er mye klarere. Noen som har erfaringer med dette? Håpe...

Lykke til til alle dere også:) Nå går vi inn i uke 19!!

Skrevet

kanskjebarnimagensnart?:

ÅÅÅÅÅå,så utrolig spennende da:).

Håper.håper at du er gravid,hvis du tar en i morgen så er den kanskje sterkere?

Er kjempespent på dine vegne:).

Du må bare holde oss oppdatert da,skal krysse alt jeg kan krysse for deg:)

Skrevet

Tusen takk, nenepus. Mulig jeg må teste i morgen ja. Var faktisk akkurat slik forrige gang jeg var gravid også, testet 4 dager før IKM og den var veldig svak, testet igjen IKM-dagen og da var den veldig sterk. Kanskje den er sterkere allerede i morgen:)

Skrevet

Har du noen symptomer ellers da kanskjebarnimagensnart??

Skrevet

Hei Turbotrollet ♫

Jeg er fryktelig kvalm (slik som jeg var forrige svangerskap) og har ømme bryster, men ømme bryster pleier jeg ha før mensen uansett. Er også trøtt, men det er ikke så rart for det har vært dårlig med søvn i det siste. Ellers ingen symptomer;) Spennende dette her!!

Skrevet

Jeg tror jeg har ikm tirsdag eller onsdag. Har jo ikke noen symptomer utenom det vanlige tror jeg.

Har ømme brystvorter (pleier egentlig ikke ha det, men har hatt det to ganger uten at jeg har vært gravid, så tar ikke det som noe spesielt symptom)

Mensmurringer til og fra, men dette er i alle fall ikke noe nytt :) Det har jeg stort sett hver gang.

Det eneste som er nytt er at jeg ikke har lyst på pepsi max lengre :) Hehe...og jeg som er pepsimaxoholiker deluxe!!!

Er også stuptrøtt når kvelden kommer til tross for at jeg sovner på sofaen på ettermiddag, men dette kan jo godt ha med allergien å gjøre :)

Skrevet

Turbotrollet ♫

Skal du vente til IKM med å teste da eller? Klarer aldri det jeg, er for nyskjerrig siden jeg vet jeg har testet positivt 4 dager før IKM tidligere. Er jo ikke alle som har symptomer da. Har du barn fra før?

Skrevet

Nei, har ingen bare fra før. Tester nok sikkert i morgen. Men er så lei negative tester, så har ingen forhåpninger denne gangen

Skrevet

Lykke til med testing uansett, Turbotrollet ♫! Du må fortelle resultatet av testen da, så skal jeg oppdatere jeg også;)

Masse lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...