Gå til innhold

#"#"#"# Skravletråd UKE 19 #"#"#"#

Anbefalte innlegg

Ja, men du vet vel at den egglederen du har igjen gaar dit det er egg?? Den finner veien skjoenner du. Og det er ingen matematikk i at man har eggloesning annenhver side annenhver gang, slik jeg ogsaa trodde foer... Jeg tenker at du har gode sjanser jeg, og sier hepp hepp!!

Fortsetter under...

Denne var til Dizze da, nytter jo ikke aa sende melding direkte paa melding nei.... Jeg har fryktelig oemme pupper forresten, 6 dager etter EL og 8 dager foer IKM, say no more.....and pray harder, HAHAHAHA Synes det er ufattelig mange med IKM uke 19 og det er ogsaa mange med en ordentlig god foelelse saa dette maa jo bli veldig spennende!

Tarammtammtamm, hva skal vi finne paa mens vi venter!?

Syns ikke det er så spennende denne gangen jeg... Er så sikker det ikke har klaffet denne gangen heller. Er så lei negative tester at jeg har helt mistet håpet!

Men vet vi traff EL og tempen har steget etter den positive el-testen... Men det spørs jo om de små tapre soldatene har hatt pool-party eller om de faktisk har gjort jobben sin da.

Har hatt små-murringer helt side el, men dette er normalt for meg. Derfor tror jeg absolutt ingenting før testen faktisk er positiv...

Jeje... Give me some hope!!!

Vel vel jenter,da er symptomene begynt hos meg(tror jeg da).

Jeg var absolutt sikker på at jeg skulle få menstruasjon i dag,hadde helt ekstreme mensmurringer.

Men det er ingen tegn til blødning.

Har vært litt øm i korsryggen i går,som forverret seg etter det "anfallet" i dag.

Nå brenner det,eller på en måte svir nedi høyre siden,springer å tisser før jeg nærmest har satt meg ned igjen fra forrige dobesøk.

Jeg skal ikke ha menstruasjon før 9.mai da..men hvem vet

Skal ikke ha menstruasjon før 9.mai da,men men.

En hel uke til IKM, huff av meg, hvordan skal jeg faa tiden til aa gaa. Oemme pupper holder seg, saa naa er det definitivt ikke noe sene EL pupper aa snakke om, saa god foelelse, men det er jo ikke noen verdens garanti for at noe fester seg fordi om man er velsignet med symptomer bare man er befruktet..... DET kan jeg alt om, og verken svake pos tester eller tidlige symptomer trenger aa bety noe som helst for meg i hvert fall.

Haape haape haape haape...likevel.

Annonse

Er det meg du roper på Bringebæret???

Har ikm tirsdag eller onsdag...hvis syklusen ikke klusser denne gangen :) Har begynt å få litt ømme brystvorter faktisk :) Pleier vanligvis aldri å ha ømme pupper før ikm, men har hatt det 2 ganger etter at jeg ble prøver :) Sikker psykisk :) Haha... Men tar ikke det som noe symptom jeg :)

Hvordan ligger det an hos deg da?? Noen symptomer??

blør litt i dag også vettu,men ikke mye. puppene er jo et kapittel for seg selv.puppevortene er stive absolutt HELE TIDEN!!!!!åååå så rart å ekkelt:) hehe. våktnet å var mersom kvalm i mårest ja,men det gikk fort over igjen.

jeg tørr nesten ikke å håpe på noe før det står pos på en test akkurat nå, litt bekymret for den lille blødningen som er på ferde......åååå så frustrerende!!!! skal jo ikke ha tr før 11-12 mai. ble litt usikker når el kom litt senere enn jeg trodde... SÅ JEG SKAL IKKE BLØ NÅ!!!

Har nettopp hatt EL og har hatt sambo på besøk mye de siste dagene,så tror d er en god sjanse for å få en liten januar-baby..

Ps. Er d noen som har problemer med å få spiren til å feste seg?

I så fall,hvilken hjelp kan man få for d?

Annonse

Har noen symptomer... Er ganske uggen i kroppen (les småkvalm) til tider, og det stikker i puppene.. Og i forigårs fikk jeg sopp (får alltid det når jeg er gravid.). Ellers har jeg selvsagt MASSE symptomer som kanskje er inni hodet mitt, men jeg kjenner meg ganske gravert. Har ikke IKM før om en uke, så jeg bør vel smøre meg med tålmodighet.

I går satt jeg i bilen og kjente lukten av asfalt og støv (huff, bor i byen), og luktesansen blir jo skjerpet. Men det betyr kanskje ikke noe.

Herregud, vi lærer jammen kroppen vår å kjenne når vi går sånn og venter! :o)). Har du barn før? Hvordan var symptomene da?

jeg har masse ont i magen..akkurat som om mensen skal komme..så er sikker på at jeg ikke er gravid nå...håper jeg er det..har ømme pupper,av å til stikking..åsså har jeg en del stikking på høyre side i magen,masse luft i magen..men det er sikkert pga druer..hehe..tørr ikke håpe formye..men vill så gjerne ha en spire der inne nå..testa meg igår..klarte ikke vente..men var neg..enda noen dager til ny testing..skal teste meg søndag/mandag,om jeg klarer vente så lenge da:)

forstår godt hva alle mener med det å kjenne etter symptomer.

jeg synes det er sååå merkelig at hjernen vår kan lure kroppen til å tro at den er gravid....skulle ikke gått an altså.

jeg får tester i posten i morgen,da skal je jammen meg teste.

MEN JENTER,i morgen er det helg,og helgen er jo kjent for å rase avgårde.

Å VIPS,så har vi uke 19.

Er ikke det flott?

Jovisst! Du har rett, og det er flott!! Helga raser alltid avgårde, og da er det uke 19! ÅH! Så spennende!

Kjenner ikke så mye symptomer, jeg da... Kjenner bare litt stikninger i magen fra tid til annen. Har funnet meg en god bok for å få noe annet å tenke på, og for at tiden skal gå fortere. Så får vi se, om det er mulig å gå hele helga uten å teste...

Hei Femina! Jada, jeg vet det der. Men det skjer i bare 15 prosent av tilfellene utfra det jeg har klart å lese meg til. Og siden det er så øøøøøøørliten sjans for å få EXU i det hele tatt, men jeg hadde skikkelig uflaks og fikk det likevel, tenker jeg at det kan umulig skje meg at jeg har sånn flaks at egget vandrer gjennom hele buken og over til den siden der det finnes en eggleder...

Men jeg håper selvsagt!! Og innsatsen har vært upåklagelig denne pp! :))

Har faktisk tenkt å teste littegrann i morgen tidlig jeg.....bare 8 DPO da, men er alene hjemme og har ingen til å kritisere meg for å engasjere meg for mye..;)

Skulle ønske jeg hadde ømme pupper jeg... men det har jeg bare hatt en eneste gang, og det var da jeg var ca 6-7 uker på vei. De andre gangen da jeg mistet, har jeg ikke kjent noe til det. En venninne fortalte at hun hadde hatt kjempeømme pupper med førstemann men ikke antydning engang med nr 2 og 3!

God morgen alle sammen! Da har jeg fyrt av en graviditetstest....det må være verdens tidligste test siden jeg er maks 8 DPO! (Har IKM fredag 11.mai) Og den var selvsagt negativ.....uansett hvor mye jeg stirret så kom det ikke frem en skyggestrek engang!! Men det var jo forventet egentlig, hadde bare så lyst til å ta en test likevel!! Noen andre som har testet så tidlig???

må innrømme at jeg tok en test fra billigtester i dag jeg og. og jeg har ikke ikm før lørdag 12 mai! hehe...må le av meg selv og da. testa egentlig mest for å sjekke om ovitrelle-sprøyta hang igjen i kroppen enda. den kan slå ut positivt på gravitest inntil 10 dager etter den er satt. (satt den torsdag 26 april på kvelden). jeg tissa på pinnen, men så glemte jeg den helt, og kikka ikke på den før en halvtime etterpå eller no. det var en svak strek, så enten henger sprøyta igjen eller så har den liggi for lenge. nå skal jeg ikke teste før onsdag hvertfall med en billigtest. og har ikke mensen kommet på lørdag, blir det en cb test da:)

kjenner ikke noe spesielt. var veldig kvalm og kaldsvetta på jobb til morgen, men regner med det er bare bivirkninger etter hormonsprøyter.

2 dager til så starter uke 19. vi er mange som skal teste denne uka. blir morro å følge dere:)

Tok en test i dag, den hadde en svak farga strek, så nå har jeg fått litt forhåpninger!!!!!!! Var på apoteket i dag og kjøpte flere tester,så håper det slår ut sterkere i morgen!!!!! Håper håper håper håper håper!!!!!!!!!!

Håper mye med deg randine:).

Jeg hadde ikke ikm før 9.mai(trodde jeg).

Fikk blødninger i dag,men jeg får det alldeles ikke til å stemme med vanlig menstruasjon.

Hadde sinnsyke smertetak her for en stund siden,og fargen er sååå merkelig forskjellig fra hva som pleier å komme,også har heller ALDRI menstruasjonen kommet så mangen dager for tidlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...