Gå til innhold

Utålmodig....

Sanna5*m gutt og jente*

Anbefalte innlegg

Nå er det 1 dag over menstermin og 5 dager igjen til ul termin. SLimproppen er gått og har hatt murring i mage og korsrygg i tre dager nå. Nå synes jeg det er på tide at noe skjer!!! Er ikke den tålmodig typen i utgangspunktet, og dette er nesten tortur.......Gikk 5 dager over sist, synes ikke det er rettferdig hvis det blir overtid denne gangen og. SUtre, sutre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! uff skjønner deg veldig godt...er 8 dager over termin nå...begynner å bli lei ja!! blir satt i gang på mandag dersom han ikke kommer før, noe jeg håper han gjør....aner ik om slimproppen har gått, har ikke sett noe til den ;o)....men hadde visst 1 cm åpning for en uke siden, så får vel håpe det skjer noe snart....lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble igangsatt sist svangerskap, det gikk veldig greit. Så godt at du vet det ikke er lenger enn til mandag igjen da! Greit å ha noe å forholde seg til. Men får jo satse på at det skjer før da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjekk 12 og 14 dager over med mine 2 gutter, og rekner med at jeg går over no også. babyen kjem ut når den kommer.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- tortur... Måtte flire litt :)

Lykke til dere på overtid. Enda 6dager igjen her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...