Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 17. april 2007 #1 Del Skrevet 17. april 2007 Nå er det 1 dag over menstermin og 5 dager igjen til ul termin. SLimproppen er gått og har hatt murring i mage og korsrygg i tre dager nå. Nå synes jeg det er på tide at noe skjer!!! Er ikke den tålmodig typen i utgangspunktet, og dette er nesten tortur.......Gikk 5 dager over sist, synes ikke det er rettferdig hvis det blir overtid denne gangen og. SUtre, sutre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feris *fødeklar :)* Skrevet 17. april 2007 #2 Del Skrevet 17. april 2007 Hei! uff skjønner deg veldig godt...er 8 dager over termin nå...begynner å bli lei ja!! blir satt i gang på mandag dersom han ikke kommer før, noe jeg håper han gjør....aner ik om slimproppen har gått, har ikke sett noe til den ;o)....men hadde visst 1 cm åpning for en uke siden, så får vel håpe det skjer noe snart....lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 17. april 2007 Ble igangsatt sist svangerskap, det gikk veldig greit. Så godt at du vet det ikke er lenger enn til mandag igjen da! Greit å ha noe å forholde seg til. Men får jo satse på at det skjer før da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma32 Skrevet 17. april 2007 #4 Del Skrevet 17. april 2007 jeg gjekk 12 og 14 dager over med mine 2 gutter, og rekner med at jeg går over no også. babyen kjem ut når den kommer.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 17. april 2007 #5 Del Skrevet 17. april 2007 Hehe- tortur... Måtte flire litt Lykke til dere på overtid. Enda 6dager igjen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå