Gå til innhold

har dere lagt på dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har uregelmessig syklus, har ikke hatt mensen på 7 uker, og testet negativt fo 2-3uker siden. Siden jeg forsatt ikke har fått mensen og har en del symtomer og sånn, så tenkte jeg å teste igjen snart...

 

men, gikk tilfeldigvis på vekten idag og den var gått opp 4 kg på en liten uke!

 

Er det normalt så tidlig i eventuellt svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en uke?? Det var mye ja, hehe ;) Har ærlig talt ikke skjekka vekta ennå jeg, unngår det en liten stund til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg legger ikke på meg så tidlig. Er 6 uker på vei nå og har ikke lagt på meg noe. Gjorde ikke det sist heller før 2 mnd på vei.

Er jo vanlig og samle litt vann i kroppen og bli litt oppblåst før mens, så det kan jo være litt ekstra nå for deg om mens er forsinket kanskje?

Du bør kanskje vente noen dager med og teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 9 uker på vei, har faktisk lagt på meg 2 kg...

dersom vekta her hjemme og den på helsestasjonen er like da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 + 2 på vei og

har gått ned 2.5 kilo.

Det hadde ikke gjort noe om jeg gikk ned ett

par til før jeg går opp igjen, har litt ektra allerede..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg gikk ned en kilo eller to de første ukene. Men nå har jeg lagt på med ca. 2 kg. og er 10 uker og noen dager på vei....

 

går sikkert fort oppover. jeg har lyst må milkshake og sjokolademelk til enhver tid så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok så forskjellig det med vekta, noen legger på seg tidlig andre seinere, det går jo litt i rykk og napp.

 

Viktig å ikke henge seg for mye opp i vekt. Jeg er 12 uker nå og har igrunn ikke veid meg siden ktr hos legen da jeg var 8 uker og da var jeg vel det samme som før graviditet, så nå vet jeg jammen ikke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+2 og har lagt på meg 2kg. Puppene er nok en halv kg. De er dobbelt størrelse fra hva jeg pleier å ha. Min kropp forandret seg fra dag en. Fikk former og som sagt større pupper, men 4 kg på en uke hørtes mye ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 8,5 uker på vei jeg og fikk ikke vite det 100% før i dag. Hatt så lave verdier... Har gått opp et par tre kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...