Gå til innhold

hvor mange er vi som "ikke får det til"??

Anbefalte innlegg

Henger meg på her..

Har prøvd siden mai i fjor og har egentlig ikke hatt så mange sjangser pga laaange sykluser og ingen EL. Har nettopp gått på første pergokur og håper at den gjør jobben sin!

Lykke til alle sammen :)

Fortsetter under...

Får vel slenge meg med her jeg også...

Tok ut spiralen i august, fikk konstantert pcos i oktober, fikk hormonkur og dobbel pergo kur i november, fikk EL da i desember men ingen spire satt, ny hormonkur og enkel pergokur i februar, null EL, hormonkuren fortsatte i mars og april, ny dobbel pergokur i april... Spennende å se om jeg fikk EL nå og om det klaffer...

Jeg takler ikke helt disse hormonkurene... Blir sliten og lei...

*i gi opp modus*

Henger meg på jeg også.

Sluttet på piller for 5 år siden, og er nå ferdig med min første el foråpentligvis etter jeg ble satt på pergo nå i april.

Håper flere av oss får det til denne mnd. jeg venter spent...

Lykke til til alle sammen

Jeg får henge meg på og gjøre lista enda litt lenger jeg og da! Vi er samboere (6 år nå i Mai:), og har prøvd mer (og mindre noen mnd) aktivt å få barn de siste 4 åra. Har ikke brukt prevensjon på godt over 4 år. Etter å ha hatt regelmessige sykluser de siste 2-3 årene har kroppen min plutselig bestemt at denne mnd. skal syklusen være på 49 dager+++ . Joda jeg sitter her på 49'ende dagen,med negativ test og kjenner at tanta er på veg, men den kommer da for svarte ikke:(

Om det ikke klaffer for oss i løpet av sommeren 2007 blir det videre utredning med lap. og ny spermtest for mannen.

Ønsker alle som ikke har klart å skyte gullfuglen ennå masse lykke til, og en fruktbar sommer:)

Annonse

Enda en som ikke får det til....... Vi har prøvd å bli gravide siden vi giftet oss juni.2006. Fikk bekreftet pco i nov. og startet på pergo pga. manglende eggløsn. i jan. Har gått på 3 enkle kurer uten hell ;-(

Har også en kronisk tarmsykdom som dessverre er i full blomst for tiden, så jeg går på medisiner for dette. Så dessverre er kroppen min helt på tur!!!!

Har fått eggløsn. av pergo, men syklusene er blitt helt rare. Denne mnd. hadde jeg bare 25 dagers syklus med eggløsn. på dag 16 og 17. Altså sykusen er for kort til at jeg skal kunne bli befuktet ;-( Kjenner at den siste tiden har vært tøff med sykdom, sykemelding og stadig nye skuffelser ang. at jeg ikke blir gravid. Har mest lyst til å bare legge meg ned å gråte!

Ønsker alle andre slitere lykke til. Godt vi har denne siden og hverandre :-)

13 pp....... sukk !!

Hadde passet utrolig godt med januarbarn - så denne måneden skal vi ha sex til vi spyr!!!!!! ( ja, ikke bokstavlig talt da men...)

Tror jeg har lett for å befruktes, men at det ikke vil feste seg.... tenker mye på om MA utskrapningene (2) har gjort livmorveggene lite samarbeidsvillige......

Legen min syns visst ikke dette er noe å stresse med, så det ewr vel bare å fortsette med morroa da....

Har to små som vi ikke selt noe med å få til, så klager ikke, men innser at alderen begynner å spøke rundt hjørnet.....

Denne syklusen her var forresten 38 dager !!! rekord det siste året, så det gjelder å passe på så ikke EL kommer og går uten at den blir oppdaget og utnyttet ...hehe....

Lykke til da dere :-)

Vi hører vel til her vi også. Prøvere i over to år, så nå er vi vel bortimot ferdig utreda. Jeg skal gjennom en liten operasjon før vi går i gang med prøverør!

Ønsker meg baby til 30 års dagen neste april!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...