Gå til innhold

hvor mange er vi som "ikke får det til"??

Anbefalte innlegg

syns d virker som om d er så utrolig mange som blåser ut sine struttemager og blir fødeklare, og det er så utrolig deprimerende for oss som ikke får d til, og føler oss helt alene.

la oss signere her vi som ikke er blitt gravide enda, så vi får en liten oppmuntring om at d finnes mangen flere i samme båt.

let's support each others, girls=)

Fortsetter under...

heisann=)

vi prøver på nr 2 da, så kan vel i grunn ikke klage siden jeg faktisk har fått gleden av å bære fram et barn, men fy så stor lengselen er etter å gi min sjarmør en lillesøster eller en lillebror, er skremt over hvor mye det plager meg og hvor dypt det sitter...

vi er vel offisielt prøvere i 13 mnd nå men uoffisielt i 19 mnd..vi begynte å prøve like etter fødsel, hørte at det da var kjempe lett å bli gravid...men det stemte ikke helt på meg gitt...

har hatt 2 kurer med pergo og skal nå ta min 3. når mensen en gang kommer den 25.4...om ikke det blir klaff nå, så blir det utredning..har tatt celleprøve eller som hu kallte det kreftprøve, uansett så, så alt bra ut, men venter svar på prøven hu tok..

det ironiske er at det passer seg ikke helt nå å bli gravid, driver å søker på jobber ol, så for tiden er vi kanskje ikke de som er mest aktive sånnsett, til tross for at vi er det...eeeeh forstod noen dette?*ler litt* har liksom nok å tenke på;o) er spent om jeg får jobben jeg var på intervju på, skal på audition på kommende søndag ang en ekstrajobb=) så ja man kan si jeg har litt å henge fingrene i, hadde jeg ikke hatt det så hadde jeg klatret på veggene...=)

Heiiiii. ja det er grusomt og se alle de flotte magene, får tårer i øynene jeg da. føler meg helt alene i denne grusome vente tiden og alltid kommer hun grusome TANTE RØD:o((. vi har prøvd i 4 år nå, men ingen baby hadde en SA i januar i år. så håper og ta i mot masse baby støv av alle som får positiv test.

*lykke til alle sammen*

Hei hei..

Henger meg på her...har ikke prøvd mer enn i 6mnd, det er jo lite i forhold til mange andre her, men jeg har akkurat fått vite at jeg har pco. Så regner med at det kommer til å ta en stund enda før spira sitter...hvis det går i det hele tatt. Jeg har ikke hatt mensen på 6mnd heller, så man kan liksom ikke kalle det prøveperioder heller :-/

Men jeg venter på å få ny timehos gyn, så jeg kan få begynt med hormoner. Håper det kan hjelpe!! =)

Lykke til, til oss alle sammen!! =)

Klem..

Babystøv til ALLE!

Krysser alt jeg har, (untatt bena..., he he) for at det skal klaffe for dere. Keep up the good work, girls, tenk på all treningen vi får og hvor gode vi blir til det dere vet! Og ikke minst, når det sitter der tror jeg vi får et forhold og en takknemlighet til babyen som de "enkle" ikke kjenner!

Klem til dere alle!

Hei

Vi er i 18 pp nå, hadde SA i febr 06 og ikke klaff etter det. Vondt å se alle med store mager, men jeg vet at det blir vår tur også. Gjelder bare å holde motet oppe. Om det ikke klaffer snart, må vi vel få sjekket ett og annet tror jeg. Har 2 fra før, så jeg vet jo det går ann. Ønsker alle dere andre lykke til, det blir deres tur også.

Annonse

sikkert et dumt sp.mål men hva er pco? har kankje mensen 4 mnd oxo en mnd opphold sånn har det vært i snart 2 år ,men tør liksom ikke spørre fastlegen hva det kan komme av siden har spurt en gang og da fikk jeg bare beskjed omat sånn var det når man hadde ureg mens ( men hadde regelmessig fram til p-pille bruk og fram til en MA i mars 05

Kjenner meg så godt igjen i det dere skriver her. Har selv ikke forsøkt så lenge 4 pp, men man går jo rundt og håper og ser alle disse magene og vognene... Mannen min er i tillegg sjømann, så det er ikke så altfor lett å få ting til å klaffe. Ønsker dere alle lykke til og suger til meg alt babystøv som dukker opp:)

*SOJO BABY SNART??!* <-- Føler litt ekstra med deg..

Hei Hei Alle Sammen!

Jeg sluttet med p-pillen i august 06.. Mensen kom aldri.. og jeg fikk mensen nå for første gang 5.april-10.april.. etter jeg sluttet med pillene. Dette har vært en svært frustrerende periode for meg og samboer..

Men mensen er iallefall kommet, så får håpe det ikke går like lang tid før den kommer igjen :)

men jeg føler med dere alle her inne, for jeg er virkelig lei meg fordi det ikke blir en liten spire på oss :( Det er frustrerende og fortvilende.. :( *Gråte*

men lykke til alle sammen:D Vi skal klare det vi også!

Jeg henger meg på her også jeg. Fikk mensen igår etter pergokur der jeg trodde at det skulle klaffe. Så nå er det på den igjen. Er utrolig deprimert idag, hjelper ikke jeg jobber på sykehus med barn og ser babyer overalt. Jeg er så redd det aldri skal skje...

Lykke til dere flotte jenter.

Vi er prøvere:) Har vært det siden Cornelia ble født og ho er 13 mnd...Håper det klaffer snart, brukte over et år på henne også :s

Skulle hatt mensen den 12, så har et ørliiiite håp, selv om testen var negativ:( Brukte ikke morgenurin, så lenge leve håpet!!! =)

Lykke til dere andre prøvere også, håper det klaffer snart:)

har vel ingen ting å klage over jeg heller, er kun i 6pp. gikk glipp av EL denne mnd så må vente helt til neste mnd før vi kan prøve igjen:(

ahr så mange venner som er gravide eller har akk fått baby, blir så babysyk at jeg blir helt gal!!!!

har vert gravid en gang da jeg var ung men da tok jeg abort. har angret veldig mye i ettertid.. Den gangen tok jeg faktisk angrepillen men ble gravid likevel så legen min mente "jeg var lett å befrukte" for dette skjedde sjelden.

Hadde det bare vert så lett i dag!

Uansett, lykke til alle sammen, alle fortjener baby her inne!!!!!:)

mille 5pp

jeg tok også en abort når jeg var yngre... er livredd for at d var min eneste sjanse til å bli mamma. så angrer ganske mye på d idag.

Vi har vært prøvere siden april 2006(altså 1 år)

På lørdagkveld/natt til søndag hadde jeg en blødning med ferskt blod, så spotting, som ebbet mer og mer ut på søndagen.

igår når jeg sjekket tappen fikk jeg ferskt blod.

idag har jeg omtrent ingenting spotting.

IKM i morgen

Guuuud jeg skulle ønske så inderlig at d var en festeblødning, men, jeg har tatt to tester, en igår-negativ, en idag morges- skyggestrek( regnes vel da som defekt???) har stikninger i venstre side av underlivet...dne som bare hadde vært så heldig.

gjenstår bare å vente å se til i morgen..sambo har bursdag da, hadde jo vrt koselig å gitt an den beste gaven ever, en positiv g.test.=)

gratulerer med dagen, du skal bli pappa=D

men, d er lov å drømme.

Neste uke har jeg bestilt time til GU, og skal ha henvisning videre til laparscopi. skal også forhøre meg om pergotime. føler meg helt vrak, tenk, jeg er 21 år, og klarer ikke å bli gravid en gang, og må ty til hjelp.

Nå er jeg utolmodig, jeg SKAL bli gravid.

Annonse

hei damer,heng mæ på her æ å:)

har prøft i 6pp,bi 7pp no da etter tr her...vet d itj e så læng som mang andre her men d e læng nok te mæ,æ har 2 barn fra før å da gikk d fort å bli gravid!

så æ forstår itj koffor vi itj får d te no,d ska vist itj vær enkelt av å te...hoff,jaja,vi må bare ha tolmodighet å hei på kvarander:)

lykke te alle sammen som itj har en voksende mage å koz sæ me,d bli vårres tur snart:)krysse alt utnom fotan hihi:)

klæm fra

Jeg er vel med her.. 13.pp nå, traff ikke EL da sambo var bortreist. Egentlig litt godt å koble ut en måned, kjente både kropp og sjel trengte det.. Spes når vi ikke gikk "glipp av noe" vi ikke hadde gjort uansett..

Gjenstående utredning utføres på fertilitetsklinikk neste uke... *spent*

Så det blir ihvertfall 14 pp på oss.. Ca 13 for mange;)

Jeg er òg en av som hører til her inne:)

Er i 7. pp, og håper TR ikke kommer innom denne måneden;o) Er klar til å "pakke meg over" til 1. tri...

Åååååå, så fantastisk det hadde vært å komme dit! Tenk, vi har alle sååå lyst til å begynne å bekymer oss over spiren vår;o)

Først 1. tri - vil du bli værende hos meg???

Så 2. tri med kanskje litt mer ro i sjela, og så tredje tri med bekymringen om vi får et friskt barn.. Håper vi alle får oppleve det:)

24pp her...begynte som prøver i mars 2005...hatt 3 SA og utredres for habituell abort. De fra bli gravid som jeg pleide å gå på treff sammen med har nå alle født sine nydelige små...jeg er ikke gravid engang :-(

Vi prøver på nr 3 så skal absolutt ikke klage! Vi har fått to velskapte og flotte barn så bør vel egentlig være fornøyd med det og ikke "utfordre" skjebnen mer (hvis dere skjønner hva jeg mener), men vi har veldig lyst på et barn til som ikke er så mange år yngre enn minstemann...vi har et stort hopp mellom første og andre barnet.. Er bare første pp så har ikke blitt veldig utålmodig ennå. Er mange her som sliter i mange år!

Skriver under her jeg også.

Er i 4pp nå og trur ikke vi har fått det til å klaffe helt med EL i tidligere pp da sambo bor et stykke unna. Denne gangen reiser jeg til han og vi satser på fulltreffer denne gangen :)

I går var jeg ute å handlet og jeg bare måtte innom babyavdelinga der jeg brukte sikkert en time på å se/kjenne på alle nyfødte klær. Fant flere ting jeg ville kjøpe, men fornuften tok meg og jeg klarte å henge de på plass igjen. Man blir litt tullete i hodet av disse prøveperiodene ja...

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...