superbabe007 Skrevet 16. april 2007 #1 Del Skrevet 16. april 2007 jeg er i dag 12+0 og var hos fastlegen min i dag. pga seteleie blei førstemann tatt med keisersnitt. hadde egentlig planlagt ks, men vannet gikk ei uke før og det gikk litt fortere enn beregna. alt i alt var hele opplevelsen og oppholdet på sykehuset den gang ikke veldig bra. så i dag sa jeg til legen min at jeg SKAL ha ks, ikke litt aktuelt å gå i 28 uker å grue meg til at alt skal gå til helvete igjen. og da roa han meg bare ned å sa at terskelen for å få ks etter å ha tatt ks før er lavere, og uansett så skulle han støtte meg og sørge for at jeg blei hørt på sykehuset. denna gangen skal jeg bestemme mere selv, ikke f om noen skal tro at de veit bedre enn meg som går i denna kroppen. stå på dere andre som har problemer, bytt lege, klag de inn for fylkeslegen, bare gjør det klart at det er deres kropp og deres valg. er så takknemlig for en lege som skjønner hvorfor jeg SKAL ha ks og tar meg og mine frykter på alvor!!(jeg har vel sikkert ihvertfall 20 grunner til å ville ha ks, og de fleste går på angst/frykt for at noe går galt) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8999837-godt-p%C3%A5-vei-til-%C3%A5-f%C3%A5-%C3%B8nsket-oppfyllt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå