Gå til innhold

36 år i dag... Hjeeelp :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

36 er da ingen alder Dotten. Bare akkurat passe gammel. Det er uendelig lenge til du blir 40 vet du. Jeg er 38 og det er faktisk uendelig lenge til jeg også blir 40 :-)

Skal se det dukker opp en liten knert i 2008. Masse gratulasjoner på dagen (som var i går).

bursdagsklem fra

Håper du hadde en fin bursdag i går:) Ingen grunn til å rope hjelp pga alder, du er da ikke sååå gammel... hehe... Jeg er 37, og føler meg fortsatt ung og sprek, og som du sier, man er ikke eldre enn man føler seg.

Håper du har en nydelig liten baby i armene dine i god tid før neste bursdag!

Annonse

Gratulerer med dagen i går Dotten!

Og med 36 år er du jo bare ungjenta! Er det så faretruende å nærme seg 40 da? Selv har jeg passert 40 for et par år siden. Føler meg litt "gammel" når du på "bare" 36 roper Hjelp, men noen år fra eller til spiller vel egentlig ikke så stor rolle. (men jeg er likevel "litt misunnelig" på alderen din, he he)

Lykke til, håper det klaffer for dere snart!

Hei.. He, he. Takker og bukker og håper inderlig det samme for dere... At en liten spire klamrer seg fast, og om en ikke altfor lang stund, har dere hver deres liten baby i armene :)

Jeg VET at 40 ikke er noen alder. Har 3 søstre som alle er over 45, og de er minst like barnslige som meg... Eller kanskje jeg er mer voksen enn dem... Hmmmm. Så neida. Jeg roper nok litt mest for "syns skyld". Er ikke redd for alderen... Føler meg fortsatt veeeldig ung :)

Masse lykke til jenter (ikke damer... jenter!!!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...