Gå til innhold

dagmamma til lille fredrik i bergen, Årstad, solheimsviken??

Anbefalte innlegg

Hei eg er ein snill gutt på 7mnd no og mammaen min har begynt å jobbe og pappa jobber i turnus og er vekke kvar 3. veke. Da trenger eg barnepass.. Er det noko snille dagmamma i omregn bergen sentrum, Årstad, gyldenpris, solheim som kan passe meg i den tida pappa er vekke,mandag til fredag kvar 3. veke med start fra 28.mai.

Hilsen Fredrik

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei! Jeg har sett litt på annonsen din og vurdert fram og tilbake om jeg skal svare... Nå gjør jeg det! jeg er en jente på 27 som har en gutt som blir to i mai. Vi har fremdeles ikke fått noen barnehageplass, men håper (og tror litt) at vi får det fra august. jeg har tidligere vært dagmamma, og har også erfaring fra barnehage. Saken er at jeg blir borte hele juli, så da kan jeg ikke passe gutten din. Men jeg lurte litt på dette med tider. Er det snakk om dagtid hver dag de ukene det er snakk om? jeg er dessuten gravid og har termin i aug. derfor var jeg litt usikker på om jeg skulle svare deg, men siden det ikke er full tid tror jeg det skal gå fint å passe gutten din. du kan jo legge mail-adr her om du er interessert? jeg bor forresten veldig barnevennlig til på birkelundstoppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...