Gå til innhold

Nå begynner jeg virkelig å lure (ang. sperre i hofta)


lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrev et innlegg for noen dager siden, hvor jeg lurte på om noen hadde opplevd at hoften låste seg liksom, men ikke sånn som man kan knekke opps elv.. var skikkelig vondt/ ømt å gå/ strekke benet ut bak meg. Satt akkurat der hvor hofta går ned og kobles i låret, inn mot tissen og litt ut på siden.

Slet med dette et par dager, så blei det bedre.

I dag har jeg fått det samme, men bare i høyre hofte. Venstre hofte er stiv, men ikek vond. Samtidig har jeg sinnsykt ubehag i korsryggen. Akkurat som om jeg er umenneskelig sliten i musklene og aldri får slappet av, dunker og verker litt. Dette går nedover mot rumpa og utover på "sideflesket"

 

Er bare ca 4+3 på vei, men begynner jo søren meg å lure på om det allerede nå har skjedd noe med bekkenet mitt? Vet jo at det er sinnsykt tidlig... men har hatt en del rygg/ hofteplager i tidligere år, men aldri noe som har lignet på dette..

 

Noen som har en smart forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må bare legge til at jeg ikke har funnet på noen nye akrobatiske øvelser heller. ikke strukket noe eller bomma på ting.

bare vanlig sykling og turgåing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BL er vel gjerne hormonelt? Sist jeg var gravid, slet jeg med bekkenet fra uke 3 - sånn jeg skjønte at jeg var gravid. Ta det med ro med hoftene dine, gå litt tur for å få bevegelse, og gjør noen forsiktige styrkeøvelser av ryggen.

 

Ps: supert at du er gravid igjen! Har fulgt med på deg lenge, het tidligere Cille vil, vi var vel innom her på snarvisitt samtidig i høst. Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke gravid, men har hatt samme problemet som deg. det kan også forekomme at hoften låser seg når jeg har sex( spesielt hvis jeg rir) jeg aner ikke hva det kan komme av, men jeg har ingen tro på at det er noe farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som bekkenløsning, du får ringe fysioterapeut elr kiropraktor, lykket til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...