Gjest Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Noen som har erfaring med denne? Da tenker jeg plass, kjørekomfort, hjul, vinterføre osv. Den var veldig lettkjørt i butikken og fin å se på samtidig som den tok forholdsvis liten plass. Jeg har veldig lyst på vogna, men har ikke hørt noen andre som har den...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Har denne og elsker den! Kjempe enkelt å svinge og kjøre rundt på. Denne kan du også ha som duovogn, der du har 2 bagtyper å velge mellom, og du kan snu sitte innsatsen. dette kan man ikke på en vanlig mistral. og det er vendbart styre. Dette er også en vogn ikke alle har,og det jo litt kjekt det og! Minuset er at det bare er 3 posisjoner i ryggen, men selve sitte innsatsen er lik på både mistral, mistral s,prestige og spirit.
Cha-cha Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Vi har hatt denne vogna til gutten som nå er 10 mnd og er rimelig fornøyde. Her er en liste med fordeler og ulemper slik jeg ser det: Fordeler: - veldig lett å manøvrere sammenlignet med tradisjonelle vogner, samtidig som den står støtt på fire hjul - veier noe mindre enn mange andre duovogner. - har gode, breie hjul som takler vinterføre bra, særlig med de store hjulene fremover - tar relativt liten plass - lett å slå sammen - med adapter til bilstol er den en perfekt shoppingvogn Ulemper: - mangler fjæring på de svingbare hjulene, så komforten for babyen når den ligger med hodet fremover er ikke optimal - bremsene kunne vært bedre - sporene på hjulene slites slik at bremsene ikke er like gode etter en tid, og spaken til å løse ut bremsene (den lille røde) har blitt knekt av to ganger under flytransport. - jeg synes den er litt vanskelig å manøvrere med de små hjulene bakerst, men det synes ikke mannen min... Alt i alt er vi godt fornøyd, og gutten stortrives i den! Lykke til med avgjørelsen
Gjest Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Jeg kjøpte vogna i går og angrer ikke. Vi har prøvetrillet med storesøster på ståbrett, og det er en drøm å trille. Håper den fungerer like godt ute som den gjør inne! Eneste jeg har litt tanker om er den bremsen, den virker litt "skjør" og tungvint. Men får håpe den holder... Hva betalte dere for vognen?Litt nyskjerrig fordi vi fikk mange forskjellige priser, men enda opp med og betale 6000, det synes jeg var en grei pris. På en annen butikk måtte vi ut med 7000! Rart at det kan variere så mye når butikkene ligger i det samme området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå