Gå til innhold

Hvor lang tid etter SA???

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette er utrolig individuelt, men etter en nylig SA spør jeg likevel... starter man på "scratch" etter en SA og kan bli gravid med en gang? Jeg har ikke hatt problemer med å bli gravid tidligere, og har heller ikke mistet før, så jeg er litt blank på området.

Akkurat nå føler jeg det veldig sårt, og vil gjerne komme igang igjen så fort som mulig, selvsagt. Men jeg er redd for å håpe for mye, og tenker at det kan bli vanskelig etter en SA. Ser på tidligere innlegg at flere sier at EL kan bli litt ustabil, er det noen som har erfaring med EL-tester? Er dette noe man bør gjøre dersom man er noenlunde sikker på syklusen sin? Eller stikk motsatt, dersom man ikke aner når det kan være? Herregud, jeg føler med dere som sliter over lengre perioder!!! Denne spenningen og utålmodigheten tar nesten knekken på meg, og jeg er egentlig heldig!

Ønsker alle som lever med dette lenge all mulig lykke, måtte dere få det dere ønsker dere FORT!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8998439-hvor-lang-tid-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi begynte i alle fall å prøve igjen så snart jeg var ferdig med å blø etter SA, men det tok 50 dager fra SA til mensen kom, så syklusen min var ikke helt i vater, for å si det sånn.

Er så enig med deg: føler veldig med alle de som holder på slik lenge, holder pusten hver morgen man tester, og blir skuffa..

Lykke til til deg, Bringebæret! Håper det klaffer for deg neste gang, og at du slipper å gå lenge uten å bli gravid igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...