Gå til innhold

SF-mål uke 32?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg hadde akkurat det samme som deg for en uke siden og fikk også beskjed om at det var litt høyt. Jordmor sa det kunne være 3 grunner til det: Enten mye fostervann, diger baby eller feil termin. Så jeg skal sjekke igjen neste tirsdag. Jeg er relativt sikker på at termin er rett (UL 1 juni, mens termin 31 mai), er andregangsfødende og fikk gutt på 4125 og 54 sist, som er litt stort, men ikke så stort. Så enten tror jeg at jeg får en litt stor jente, eller at jeg har litt mye fostervann. Jordmor var ikke veldig stressa. Så da er ikke jeg det heller.

Var på kontroll idag. Er i uke 30+1 og SF målet var plutselig 32. Det var litt mye. Hadde i tillegg sukker i urinen, så legen ble litt bekymret for at det skulle være diabetes. Må tilbake om en uke for å ta glukosebelastningstest, og skal også til sykehuset for ekstra kontroll. Jeg x-er fingrene for at alt er bra.

Annonse

hehe.. okei... ble litt klokere i dag.. var på kontroll. *ler*

Mitt mål var 33...... å hun synes fortsatt at det er bare heeelt normalt.

*skeptisk*

Tror fortsatt jeg har en kjempebaby inne i der altså... *grøss*

Å jeg er i uke 33 nå... kanskje normalt.. Noen som vet???

Annonse

Legen målte SF 32,5 cm i går, og jeg er i uke 32.. hun sa det var litt mye,, men ser at lege og jordmor (går hos begge deler) måler litt forskjellig, så jeg er spent på hva jordmor finner. Var til en ekstra ultralyd forrige uke pga smerter i magen, og da målte legen størrelsen på babisen (hode og mage) og fant at han var akkurat passe stor. Hun sa jeg har nok fostervann i hvertfall.. Håper det er det som gir litt stor mage og ikke at han vokser ekstremt fort :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...