Gjest Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Er du her fremdeles? hvordan går det med deg? kommet noe lengere? klem
jiha Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jada det er jeg =) Er ikke kommet noe lengre, føler jeg står helt fast..=( Har hatt mensen i et (føles det som) siden jauar, og tror jeg er innbilt gravid.. Men men.. skal til legen i morgen så får jeg kanskje noe som kan få syklusen i riktig retning, vist det finnes noe slikt... Med deg da? Blitt gravid? *hug*
jiha Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 ups, forvekslet den med en annen;) ser jo at du er gravid=D hihi.. hvordan går det forde? mye svangerskaps "problemer"?
jiha Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 NÅ er jeg med.. huff ble mye krøll hær.. Er du blitt gavid igjenn??=D så urolig artig! Derfor det var litt tull i syklusen din? Festningsblødning? Kan tenke meg dere gleder dere... Sambo har sakt vi skal begynne å prøve til sommeren=D jippi! Selv om jeg synes det er lenge til;) hehe.. Men bruker nå fortsatt ikke prevensjon, men denne mensen er nå prevansjon så det holder.. hihi.. Men skjer det noe så skjer det noe, å den er han med på Så utrolig artig at du er gravid da! Masse grattisklemmer!=D =D *Ble spådd med ring i dag, og begge to ble spådd først ei jente så en gutt* Artig;)
Gjest Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Oi:) så gøy at din sambo har blitt med på leken:D:D Nei, jeg er ikke gravid.. bare jeg som ikke har slettet det som sto i profilen min, godt du sa det for jeg hadde glemt det. Hehe! men nå er nok EL rett rundt hjørnet:) Sambo er desverre litt opp og ned på hva han ønsker.. (og aner ikke hvorfor) men han har sagt at vi kan ta det som det kommer.. tror grunnen er at han synes det blir litt skummelt å prøve liksom.. om du skjønner? at det blir så seriøst. Men han ønsker seg jo barn:) Gøy å bli spådd da:D Tenkte på det, men så tenkte jeg, kanskje jeg får vite at jeg aldri blir gravid igjen.. så droppet det:P hehe! Ser gravid ut nå da:P Har lagt på meg en del etter jeg mistet:( off.. Konstant mensen ja.. det hørtes jo fryktelig koselig ut..*nei*! håper du får ordnet i det altså.. for det hørtes kjipt ut:S! Klem:)
jiha Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Kjenner til akkurat den usikkerheten dær ja.. Han vil men vil ikke.. Men sånn er nå jeg og da av å til.. Pluutselig begynner jeg å tenke hvorfor jeg egentlig vil,har ikke noe svar på det og prøver å legge det fra meg men så går det bare en liten stund så har jeg like lyst igjenn. Sambo sier han har lyst men ikke enda, vil ikke ta den avgjørelsen å BLI GRAVID;) for seriøst som du sier;) Mensen ja, var hos legen i dag, og det kan vist være noe med stoff skiftet.. Det kan påvirke mensen også.. Uffda, hvorfor legger du på deg av det? Er det vanlig?
Gjest Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Stoff skifte ja.. så rart. Men sa h*n noe om det kommer til å endre seg? Har EL nå neste uke og vi har bestemt oss for å være fryktelig uforsiktige:P så vi får se:D hehe.. Er typen din med på ubeskyttet sex da? Bare det offesielle igjen? Aner ikke om det er normalt å legge på seg:( men vil ikke.. Nå er det jo bikini sesong og greier:( jaja, får håpe det er en hemmelighet i magen min i sommer!! En liten diamant i bagasje rommet:D hurra! hehe.
jiha Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Stoff skiftet er ikke noe som er vanlig at det endrer seg.. Men han tok masse prøver så får svar over helga.. Typen er med på ubeskyttet sex men hopper av.. Da er det ikke SÅ skummelt.. To akkurat en EL test, den var svak positiv, er den på tur bli helt positiv da? Enda mensen slutt i går kveld:p (endelig) men da er den vell rett rundt hjørne igjenn.. får kose oss litt ekstra da;)
Gjest Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Hopper han av? hehe..litt søtt!! Nei,nå er sambo helt med på å være "uforsiktig":D Fikk du positiv el test i dag? og mensen i går?:S Det hørtes litt rart ut, men det er jo bare å kose:D hehe! håpe på det beste! Har IKM 8 mai:) Så får håpe alt går i boks:D hehe!
jiha Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Åj så spennde=) Du fr kose deg ekstra masse fremover da;) Ja synes det er litt rart men syklusen er jo helt på kjøre så=p
Gjest Skrevet 18. april 2007 #11 Skrevet 18. april 2007 Hehe:) Ja dette blir en koselig uke:P hehe.. Ja, har du hatt mensen siden januar må du jo på et tidspungt ha EL og:P hehe! Håper det ordner seg snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå