Gå til innhold

Hmmm.... Hva skjer a? Merker ikke en dritt av pergo'n jeg....

Anbefalte innlegg

Gubben vil vel kanskje si at jeg er som en rakett sånn ca...hehe Lunta er litt kort, bortsett fra det er merker jeg ikke noe. Hvorfor står det ørten bivirkninger i pakkningsvedlegget, da? Jeg får vel den største bivirkningen jeg da, flerlinger, de fleste tvillinger...*ler* Eller kan det enda komme bivikninge? Hvor lenge kan de komme forresten?

Er nå på dag 10 (tatt 2 pergo x 5 dager), vi starta racet i går, her skal ikke egget slippe unna, nei....

Fortsetter under...

Det er nok forskjellig fra person til person det der med bivirkninger. Du er nok en av de heldige som ikke har så mange av dem ;)

Håper det gjør jobben sin i alle fall, så det får satt fart på sakene!

Lykke til i sengehalmen. Nå er det bare å stå på ;))

Hadde ikke noen bivirkninger jeg, så vidt jeg kan huske, men det er jo noen år siden, så jeg kan jo huske feil... Står jo alltid en haug med bivirkninger i sånne pakningsvedlegg. Må vel safe litt, disse legemiddelprodusentene. Lykke til, med eller uten bivirkninger!

Man kan godt være som en rakett selv om man ikke har tatt pergo. Jeg har ekstremt kort lunte for tida jeg også. Du får ha lykke til i jakten på gullegget Bente. Blir det 2 på en gang tenker jeg du takler det også.

klem fra

Annonse

Jeg skulle aldri skrevet denne tråden. De siste 3-4 dagene har jeg slitt sånn med hodepine og kvalme. Er kjempeglad det er en pause mnd mellom kurene, ellers hadde jeg hatt problemer. Hodepine er greit nok, men kvalme det er hæsjlig, det!!!!!!!!!

Om jeg blir gravid denne pp er det helt ok å gå kvalm, om tanta kommer tilter jeg...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...