Gå til innhold

April: Da har vi fått en liten gutt til!! =))

Anbefalte innlegg

Jepp,da var den fødsel over=)

Kl.00.18 fredag 13.april da kom mini til verden!! =)

Han var 2906g og 47cm lang og 33,5cm rundt hodet, og det var pappaen som målte og veide han=)

Skal komme med fødselshistorien litt senere,må få summet meg litt og tenkt over alt som har skjedd.

Men fødseln gikk i og for seg fort og greit..men morkaka ville ikke ut,mista 3 liter blod og måtte operere ut morkaka til slutt =( men ut måtte den jo,men ble litt lei meg,for hadde gått gjennom hele fødsel uten noe form for smertestillende,akkurat som med Simen,så kommer ikke morkaka ut,og jeg ble tvunget på drypp,akupunktur og lystgass,men ingenting funket..men,men..måtte få 2 poser med blor også,men,men..

Så når jeg får summet meg litt,så kommer forhåpentligvis det jeg husker av fødseln =)

Kom hjem igår,orka ikke være mer på sykehuset,lei og sliten og fikk ikke sovet der,så jeg ba om å få dra hjem,selv om de aller helst ville ha hvertfall meg der litt til,men blodprosenten var steget så fikk dra hjem,den var på 7,6,var nede i 6,så den var på rette veien=)

Nå skal jeg rope litt på Expat,hehe,trenger litt ammehjelp,kan ikke huske at det gjorde så inni hel... vondt å amme,og han sluker luft fra ene siden,skjønner ikke hva som skjer...

Men nå vet dere det,nå er jeg tobarnsmamma =)

Hadde faktis skrevet svar på innlegget jeg skrev på torsdagen ang jeg hadd erier,men så nå at det var ikke blitt lagret =(

men..skal gå å prøve å pumpe litt,er sååå melkesprengt nå,mini spiser,men ikke nok.

Mange varme klemmer fra oss 4 =)

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med lillegutten! Skjønner godt at du trenger summe deg etter den opplevelsen. godt alt gikk bra da.

Ang amminga, babyen må jo også lære seg å spise, selvom du kanskje kan teknikken. Dere er to som skal kunne det. Det går seg til.

Ønsker dere lykke til i den nærmeste fremtid og gleder meg til å høre fødselshistorien etterhvert..

Klem

Gratulerer så masse med lille-gullet, Susan!

Så gleder vi oss til fødselhistori senere. (er det ikke rart at man aldri får nok av de? Det er bare like fantastisk hver gang et nytt lite liv kommer til verden..) :-)

GRATULERER med prinsen!! Gleder meg til å høre mer om denne spennende opplevelsen!! ;) Og, ja, sant det er VONDT å amme??!!! -Ikke alltid han tar tak på rette måten her heller, og grøss og gru så vondt det er!!! LYkke til med ammingen videre!! Og kos dere masse!! ;)

Annonse

Gratulerer så mye med gullgutten!!! Så godt at alt gikk bra til slutt!

Og nå som du har fått profesjonell ammehjelp av de nybakte mammaene og eksperten vår, får du bare kose deg masse med den lille!

Har allerede printet ut innlegget ditt med svarene- for om litt over tre måneder sitter også jeg i ammetåka igjen..hjelp..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...