JonathanTheamamma Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Noen som har noen gode råd mot halsbrann? Jeg drikker melk, men det hjelper bare akkurat der og da...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 finnes en hvit flaske som er veldig bra, husker ikke navnet, men du får den på apotek/ helsekost. er en slurk du tar når du har halsbrann
lykkelii Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 man får kjøpt noen tabletter på apoteket som heter gaviscon (tror jeg) :-) synes de hjalp greit sist jeg var gravid :-) dette er tyggetabletter og de smaker ikke akkurat nam, men det er bedre enn å slite med halsbrann;-)
eving Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Drikk Club Soda mot halsbrann - enn så rart det høres ut... Har vært plaget med halsbrann gjennom tre graviditeter - forsøkt alt av kjerringråd og legemidler uten effekt... Club Soda ble redningen - prøv!
babygullz <3 vilde Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 melk forværrer bare halsbrann. d døyver der og da, men etterhvert blir den bare værre. et supert råd jeg fikk av min onkel, var å spise løvetannblader. d virker!! men, nå er d ikke mye løvetann ute på enga, og vet ikke hvor heldig d er for gravide heller.. men d finnes løvetann-te og forbrennings/rense-te med løvetann som man kan drikke og er helt ufarlig for gravide.. kan kjøpes på helsekost. unngå å spise søte bakverk, bakverk av fint mel, surdeig bakverk. spis fullkorn og drikk vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå