Gå til innhold

Jippi!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehhe.... Da har jeg kjøpt meg babycomp, riktig nok brukt (og derfor ganske billig), men hu skulle sende den på onsdag, å da er det bare å begynne å tempe så fort mensen kommer... heh.... Men siden jeg er helt grønn på detta her, så hadde det jo vært fint om noen her kunne komme med noen gode "nybegynner" råd da!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Så bra da...Kan jeg spørre hvor mye du betalte??

Med råd til "nybegynner" så vet ikke jeg for jeg har ikke en sånn...hihi...

Men Bare Ine har...hun kan sikkert hjelpe deg=o)

Skrevet

Jeg betalte 2000kr, eller har ikke betalt ennå da... Den er jo ikke akkurat ny, å over 5 år, fordi det ikke lenger er garanti på den... men hadde ikke vært noe problemer med den, så får ta sjansen... Eller er det dumt? =p

Jeg har frem til onsdag å ombestemme meg på... heheh

Skrevet

2000, kr for en 5 år gammel og garantien har gått ut...Hehehe...Tror jeg helle ville ha betalt 1500 for den, men hvis det ikke har vært noe galt med den så er det vel helt greit...Men ting har som regel en greie på å bli ødelagt når sånne garantier går ut...hehehe...har opplevd det her hjemme...hihi...

Går sikkert bra..Kanskje du skal høre med sambo din hva han synes..??

Skrevet

Har ikke jeg deg på MSN min???

Skrevet

Sambo tror ikke noe på at det her fungerer engang han så... Eller han begynner å bli litt mer positiv da men....

Men jeg begynner å bli litt usikker... Fordi hu sa ikke helt hvor gammel den var... Så lurer på om jeg bare skal droppe det, å kikke etter andre......

Skrevet

Kanskje du skal spørre hvor gammel den er??? Hvis den er 5 år gammel så er det vel en 2002 eller noe tenker jeg...HVis garantien har gått ut, tenker jeg på da...

Nei, spurte sambo om det samme om vi skulle kjøpe en sånn BC, men han hadde heller ikke helt troen på den..Trodde den ikke var sikker nok..hahahaha...Pingla...

Skrevet

Legger deg til jeg...Trodde jeg hadde deg på lista..hehe

Skrevet

HAr lagt deg til og den så helt grei ut da...Etter det jeg så...

Men er du usikker så ville jeg heller funnet en annen en..=o)

Skrevet

Så du annonsen?

Å la du meg til på msn forresten? Ikke fått opp noe...! hehe..

Skrevet

Hva er adressen din da? Så kan jeg legge til deg....!

tror forresten jeg kanskje skal legge ut noen annonser her osv.. Kanskje få noe nyere iallefall!!!

Skrevet

HAr sendt deg post=o)

Ja synes du skla legge ut eller spørre noen her inne om BIM om de har en å selge...=o)

Skrevet

Fant en ladycomp da!!! sen 05 modell til samme prisen nå.... Har sagt fra meg den andre alt.... heheheh.... Jeg er ubesluttsom, nei veldig ubesluttsom =p

Skrevet

Nei, den lå på finn... men jeg ombestemte meg, så den ligger vel fortsatt for salg tenker jeg =) hehe.... Vil finne noe litt nyere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...