Gå til innhold

Er det bare glede og lykke, eller?


Møllers tran

Anbefalte innlegg

Alle er positive, og det er bra. Men jeg syns det er litt vrient å være gravid også. Og jeg tenker ikke på plager og vondter, men på følelsene rundt alt som skjer med kroppen og tankene man får i hodet på grunn av alt som skjer og skal skje. Står alt bare bra til med dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt enig med deg.. Det er ikke bare bare! Jeg har tusen tanker i hodet og går fra glede til småangst til å være fattet og så få et snev av bekymring igjen.. Samboeren derimot, han bare smiler og er glad..heldiggrisen.. Er jo selvsagt glad, men også mye mye mer! Det er jo STORT dette her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, det er mange tanker om alt muligt..

så er enigemed deg.. er ei kjempe kjekk ting, men er litt slit også.. hormoner som flyr osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også, kanskje litt ekstra tanker fordi jeg skal gjennom dette alene...ble slutt med typen da jeg fant ut at jeg var gravid, og så hans sanne jeg ; altså måten han reagerte på!!!

Skummelt, vil jeg klare dette fysisk og psyisk...økonomisk..+++

gudskjelov har jeg mange rundt meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke bare glede og lykke-.

Har kjempelyst til å bare slappe av og kose meg med hele greia, men har hatt så mange sa nå at selv om jeg er glad, så er jeg ennå litt likegyldig på en måte. Tør ikke håpe på noe som helst før jeg iallefall har kommer meg over 7 uker stadiet (alle sa har vært før uke 7)

 

Det kommer vel etterhvert tenker jeg.,

Det er visst like normalt å ikke bare være glad, som det er å være glad (hvis du er med på tanken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke helt å bare glede meg enda, er jo så redd for at noe skal gå galt. Har heller ikke så mange symptomer så det blir på en måte litt uvirkelig at jeg er gravid. Samboern min er jo i fyr og flamme, skikkelig positiv, han har til og med funnet på navn visst det blir jente denne gangen =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...