Gå til innhold

Dumme barnefar...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter å ikke ha snakka sammen på flere måneder gikk barnefar med på å snakke litt på telefon. Men det var ikke noe hyggelig det! Han var sint i stemmen hele tiden og lurte på hva det var jeg ville snakke om. Da jeg spurte om han ikke iallefall kunne vurdere å se barnet sitt når det var født så ble han enda sintere og la på... var ikke noe gøy. Ble i skikkelig dårlig humør...

Fortsetter under...

uff, det skjønner jeg...ikke noe ålereit situasjon kan jeg tenke meg..

Har nettopp kommet med nyheten om jeg skal beholde jeg da, så nå er det 3 dager siden jeg hørte fra barnefaren...så vet jo ikke hva jeg har i vente...men venter det verste for å si det sånn.

Håper du har andre rundt deg som kan muntre deg opp litt da...

trøsteklem

Huff, noe så barnslig, at d går ann! Men vet du va, d er hans tap, og han blir nok å angre seg i ettertid når d e forseint.

Du blir sikkert en flott mor, og barnet blir jo elsket uannsett om faren ikke vil være pappa.

Kanksje finner du nån andre som vil leke pappa;);)

*trøsteklem*

• 2 uker senere...

Annonse

Snik titter litt her inne jeg da.Skal selv bli alenemamma.

Så satt her og tenkte litt på en ting,er vel ment som et godt råd:)

I å med at disse barnefedrene ikke har noe valg,så bør de i grunn få et valg. Og ønsker barnefaren kontakt så tar han kontakt.. Veit det kan være vanskelig,man vil jo gjerne ha barnefaren i livet til barnet,men man kan ikke tvinge noen til å gjøre ting de ikke vil!

Selvom man skulle ønske ting var anderledes.

Gi dem litt tid til å venne seg til tanken og at de ikke føler seg presset. så er det nok muligheter at det går den riktig veien,ikke alltid da.

Men det er bare min mening da:)

er ikek bare bare med den andre siden heller.. skulle ønske at han hold seg langt vekke jeg da.. at jeg slapp å se han.. syntes det er veldig vanseklig å måtte forholde meg til han.. gruer meg til han skal være her flere ganegr i uken..

huff...

vet at det er færl å klage på det! Men er temmelig frustrerende.

Ønsker selvsagt at nurket skal ha en pappa og alt det der men han gir meg magesår... huff.. rotet det skikkelig til nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...