Gå til innhold

2 små, prøver igjen - og andre med IKM 18/4

Anbefalte innlegg

Hei, vet det er flere av oss her inne - la oss håpe' vi får en felles lykkedag!!! 2 små, prøver igjen - jeg testet søndag morgen. Negativ test, som ventet. Er i grunn irritert på meg selv for at jeg gjorde det, og for at jeg omtrent ikke klarer tenke på annet enn at det må bli den 18. Det er jo sånn at om jeg ikke er gravid blir jeg det jo ikke heller, denne pp... Samboeren min er bortreist ifm med jobb for tiden, og jeg får litt for mye tid til å sysle med mine egne "barnetanker". Blir sliten av dette, jeg.

Fortsetter under...

ikm 18/4 her=)

spotta på lørdagskveld/natt til søndag, spottingen ebbet ut på søndagen.

har stikkinger i magen, og kjennes ut som d dras litt i puppene, men, er vel bare pms, for jeg tok en test i dag, som var negativ( var veldig lite urin da, klarte å klemme ut et par dråper, og controllstreken fylltes ikke helt heller, så kaaan jo være håp da=) pluss at d va ikke morgenurin heller, hade drukket masse brus og... hihi. evig optimist her eller??=P

Klart vi må være optimistiske, jeg har som sagt ingen symptomer men gir ikke opp håpet før TR kommer!!! Tror forresten det må være morgenurin dersom en skal ta en test før IKM på alvor, så det er klart at det er håp!!!

Jeg har nok gitt opp håpet nå, vil tro CB testen jeg tok i går hadde vært positiv om jeg hadde vært gravid. Men noen prosent med håp er det jo der, hehe;-) Har veldig mensmurringer, hatt det flere dager, så tanta er vel rett rundt hjørnet:-S

Hvis TR ikke kommer i morgen, så drøyer jeg nok noen dager før jeg tester, kan jo være at EL var forsinket denne mnd? Evig optimist her også, tihi:-) Håper virkelig at det klaffer for noen av oss denne mnd!!! Krysser fingrene for IKM i morgen som holder seg borte leeenge:-)

Nå er jeg der at jeg bare vil få det hele overstått. Om TR likevel skal komme håper jeg den melder sin ankomst snarest så jeg kan "leve et normalt liv" et par uker... Får vel vente til IKM før pessimismen slår helt inn, men jeg har tror rett og slett ikke jeg er gravid. Drømmer om det like fult...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...