Gå til innhold

hvor langt opp kjenner dere livmoren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+4 nå, og kjenner livmoren ved trusekanten på magen. Har absolutt fått litt mage, men dette er jo ikke første gang jeg er gravid heller. Hva med dere andre? Særlig dere andre som er like langt som meg;)

Skrevet

dyttelidytt;) Ingen som kjenner livmoren sin her?h

Skrevet

Hei

Joa jeg kjenner livmora mi godt jeg... den har nesten kommet opp til navlen. Jeg er 8 uker på vei nå :) Men buksene passer enda...

Skrevet

Kjenner ingenting jeg, er det vanlig å kjenne såå tidlig? (er bare 5+6 da...)

Skrevet

I uke 12 er livmoren nådd opp til kanten av skambenet, så det skal ikke være mulig å kjenne den før det. Den er selvfølgelig større hvis man har tvillinger, så da kan man kjenne den tidligere.

Hvis du har vært gravid før, er livmoren større ved starten av graviditeten, så da kan man kanskje kjenne tidlig. Jeg er annengangsgravid i uke 10, og her har ikke livmoren kommet opp ennå.

Skrevet

Jeg er 10 uker, og ser at magen er blitt større, men kjenner ingen livmor...Er jo mye oppblåst sikkert da. Men veier ikke mer en 50 kg, så føler jeg kan se forskjell.

Skrevet

jeg er 5+6, kan jeg kjenne livmora da?...det er min første... hvordan kjenner jeg livmora? litt nytt dette..hehe..:)

Skrevet

Jeg er 8 uke på vei i dag (med nr. 2). Legen kjente ingenting, så vi er nok forskjellige!

Skrevet

hei er 8+3 idag, var til legen grunnet en liten blødning + vondt i eggstokken..hun kjente på magen min og sa at hun kjente livmora mi rett over symfysen ..dette er min 3 svangerskap..

Skrevet

Hvordan kjenner man livmoren/hvordan kjennes den ut?

Skrevet

den kjennes ut som en slags kant, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. men jeg kjenner den altså ganske godt, og har fått en liten bulk på magen allerede. jeg var jo gravid i høst også, så det har kanskje en sammenheng? Hjelp, tror jeg kommer til å bli diiiiger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...