Gå til innhold

Da er jeg tilbake her!:)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Kjenner ikke lenge så mange av nicka her lenger, men blir vel kjent med dere etterhvert:)

Litt om oss:

Vi lyktes etter 8 forsøk (7 insemineringer og 1 IVF),

og fikk ei nydelig tulle i August i fjor:)

Nå vil vi prøve å lage et søsken til henne:)

Vi har brukt både Maigaard og Ciconia i Danmark,

og reiser nok dit igjen.

Tenker vi hiver oss på et forsøk i juni!

Litt rart å være tilbake som prøvere igjen, men tror jeg er mer avslappet denne gangen så krysser alt for at d ikke tar 8 forsøk denne gangen også..hehe!

Skriv veldig gjerne litt om dere selv og hvor dere ligger i løypa, så slipper jeg å mase og spør hele tida!:)

Forresten noen som holder på eller skal ha forsøk i DK?

Klemmer:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8996695-da-er-jeg-tilbake-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tingeling!

Så fint å lese at det faktisk er fullt mulig å bli gravid til slutt, selv om man må gjennom mange runder med forsøk. Skal selv i gang med 8. runde nå i mai.

Kjenner litt på at jeg har mista trua, selv om det egentlig ikke skulle være noe i veien for at vi skal klare det til slutt (hos oss er det dårlig sædkvalitet som er problemet) Men, hver gang jeg ser andre som har holdt på like lenge som oss, eller lengre, føles det ikke så ille allikavæl :-)

Lurte litt på hvilken type behandling dere fikk i Danmark ettersom dere valgte å dra over "sjøen". Tenker litt på å prøve ut Danmark vi også hvis det ikke skulle gå neste gang. Har lest om Assisted hatching, og lurer jo på om det kunne være noe for oss. Det er sikkert ikke noe legene på St.Olavs vil anbefale oss, så det må man vel kanskje høre med legene på den aktuelle klinikk i Danmark.

Så hvis du eller noen andre har noen erfaring å dele vedr. denne behandlingsmetoden, tar jeg i mot det med takk :-)

Har hatt 2 kjemiske graviditeter, og de 6 andre forsøkene har det ikke festet seg.

Hei bollibompa! (kult nick!:)

Ja, er fort å miste trua etter så mange forsøk, men er kanskje da det går.. Er jo ofte når man gir opp at det klaffer:)

Gjorde iallefall det hos oss.

Psyken styrer alt.

Skal iallefall krysse alt for at neste gang er det deres tur!:)

Vi valgte Danmark pga at de ikke har ventetid igrunn, er bare å ringe når man får mens, og dra ned.

Og de er utrolig hyggelige der, skulle nesten tro vi hadde kjent hverandre hele livet.

Veldig behjelpelige med alt!

Kan iallefall anbefale DK på det varmeste:)

Ang assisted hatching, så har vi ikke prøvd ut dette, så kan desverre ikke dele noen erfaringer, men vet at ved f.eks Ciconia så pleier de å anbefale dette. Du kan lese om undersøkelsen de har gjort på www.ciconia.dk (på nyheter)

Send også en mail til de, uansett hva du måtte lure på,

så får du svar på dagen!

Skal bli spennende å følge med dere!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...