.*.*.*.*.*. Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Når dere blir spådd her inne så husk at ingen kan si 100% sikkert. Jeg vet med sikkerhet at en av de som spår her inne og "ser" ånder ikke er seriøs. Så bruk sunn fornuft. Ikke ta alt forgitt.
~Fanta~ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Nå har du jo sagt A, så kan du vel si B og.....?
c_angel Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 heisann kan du utdype denne litt,og hvordan vet du at det ikke er seriøst
.*.*.*.*.*. Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 Når mennesker blir skremt ut av sitt eget hjem. Når mennesker får beskjed om at de lever med fare for sitt eget liv i sitt eget hjem er det ikke seriøst. Når personene som fikk denne beskjeden prøver og komme i kontakt med vedkommende for og få hjelp, ikke får kontakt. Blir bare ignorert i 2 dager til en annen heldigvis griper inn og får ordnet opp. Slikt er ikke seriøst. Det er skremmende at småbarnsmødre kan gjøre slikt mot andre småbarnsmødre. Det er useriøst og ubetenksomt
*Lissi* Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Uff! Ikke bra om folk her inne har fått slike beskjeder, for slikt er jo bare useriøst. Fryktelig synd om det blir slik, for er veldig mangen flinke og seriøse "spådamer" her inne.
~Fanta~ Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Men når det blir på et slikt nivå.... Er det ikke da greit å kunne si fra ome hvem det er som gjør det.... Kan jo sitte maaaange rundt i landet her da, med slike spådommer hengende over seg!
.*.*.*.*.*. Skrevet 16. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2007 Jeg vil ikke komme med noe nick på vedkommende. Jeg vil bare be dere bruke sunn fornuft. Jeg har drevet med såkaldt "åndeutdrivelse" i mange år. Og det er ikke mange tilfeller jeg har på 1 år. Synes det stadig er snakk om ånder her. Jeg tar meg aldri betalt for og gjøre det. Mine evner er en gave jeg har fått, og jeg mener at jeg har fått de for og hjelpe, ikke for og tjene penger på det. Mange vil mene at det er slitsomt og fjerne ånder og derfor forsvare hvorfor de tar penger for det. Det blir ikke mindre slitsomt om du får betalt. Men dette er min mening. Jeg hører strengt tatt ikke til her inne en gang men jeg ble koblet inn i den spesielle saken jeg refererte til og det er jeg veldig glad for. Det var en veldig redd mamma som ble utsatt for dette. Heldigvis fikk vi ordnet det til alles beste. Så nå har jeg sagt min mening om saken. Så får de som vil hugge meg ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå