Gå til innhold

November: kjøpte..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

sånn tutekopp til 3mnd+ fra Avent i dag og prøvde å gi snupp vann i den.. hehe, hun skjønte ingenting hun, trodde det var en ny biteleke..bite-bite-bite!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må få kjøpt meg en sånn jeg også.. Magnus liker ikke tåteflasker, så kanskje det går bedre med tutekoppen.. Skal prøve å få gitt han litt vann snart..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve ut den jeg også.Trodde de var litt små enda,men det går jo ann å prøve,vil han ikke drikke av den,vel da er det jo bare å sette den litt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk han prøve. Ble bare så han klødde gommene:) Så tok jeg vekk sperra, men han skjønte det fortsatt ikke når jeg satte i sperra igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte også en slik i dag. Min lille gutt har ikke tatt flaska. Den har han bare brukt som biteleke og blitt litt overrasket og irritert når det har kommet noe ut. Jeg prøvde med både vann og mm. Koppen bet han på et par ganger og så sugde han faktisk!! Han så rart på meg når det kom vann ut, men puttet den på ny i munnen og sugde litt mer. Ser ut som denne kan bli løsninga vår for at andre enn meg skal kunne gi han mat. Håper inderlig det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja de er søte når de blir så overrasket:)

 

ja du må bare kjøre på med å bruke koppen, sånn at du ikek blir så bundet selv. Her tar han heldigvis flaska. Ikke at jeg har vært så mye på farten, men det er veldig greit å ha muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...