Gå til innhold

En venninne av meg fortalte at da hun ble gravid hadde hun masse vondt i magen, hadde dere slike smerter? isåfall, hvordan kan du beskrive dem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

i fare for å "drite" meg ut er jeg anonym nå:P

 

Det kjennes hele tiden ut som om jeg har nerver. At jeg må på do hele tiden å gjøre stort men så går det åver. liksom som luftsmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Tror dette er vanlig ja, jeg hadde/har det sånn... MASSE luft i magen, spesielt helt i begynnelsen og frem til uke 10! Skikkelig oppblåst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid nå med mitt andre barn. Og nå som sist, mens murringer nederst i magen. Stikkinger.. Jeg har det spesielt på morgenen, går bedre utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

De 4siste dagene før IKM hadde jeg skikkelig kraftige menssmerter/kramper i magen. Bruker normalt aldri å ha smerter før mens. Etter IKM har jeg hatt endel luft i magen og luftsmerter. På morgenen føler jeg meg litt forstoppet og magen er "tregere" enn normalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse vondt i magen helt i begynnelsen. Som skikkelig kraftige menssmerter. For meg var de værst om kvelden og natten, faktisk såpass ille at det holdet meg våken :( Nå er jeg 9uker på vei og de har gitt seg litt, kommer mer i rykk og napp og gir seg lettere igjen. Ikke er de så kraftige som i begynnelsen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...