Gå til innhold

hva er grunnen...

Louise-and3girls

Anbefalte innlegg

Skrevet

til at man ønsker seg det ene kjønnet fremfor det andre? Jeg vet hvorfor jeg bare har ønsket meg jenter, men vil gjerne vite hva dere andre mener om det. Jeg har forresten bare jenter fra før og venter nok en jente i juni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3 gutter og ønsker meg en jente.

Grunnen sier vel seg selv,men alle mine vennider har fått døtre,og da har vi mistet mer kontakten.For store gutter vil jo ikke leke med små jenter.Jeg ønsker meg en datter for å bli sosial igjen,og ha det bedre med meg selv.

Det er et savn jeg ikke kan forklare...

Skrevet

Ehh...det er vel ikke barnas skyld at man ikke har det sosialt som voksen??

Blir så utrolig lei med når jeg leser mye av det som står på disse sidene, og provosert.

Hva er engentlig vitsen med å legge ut slike innlegg, når du alikevel har fått det du "ønsket" deg 3 ganger, og selv veit grunnen for det!!??

Og anonym, du skriver du vil ha en datter for å bli sosial igjen, og ha det bedre med deg selv?? tenk på hva du skriver da, vær så snill.

Tror rett og slett grunnen er all denne kjønnsfikseringen!!! og sikkert at jenter forbinder seg med jenter og ønsker seg døtre pga det.

Skrevet

er egentlig likegyldig hva vi får, men jeg ønsker meg gutt litt mere, kan ikke forklare hvorfor.. hehe..

sambo ønsker seg jente, han sier han vi ha fars prinsesse..

ellers er det vel ikke noen forklaring...

forstår alle herinne, både de som desperat vil ha det ene eller andre, og de som syns det er noe tull.. det er vel egentlig en personlig sak... jeg vet ikke, men enig i at det med å få jente for å bli mer sosial høres sykt ut..

prøv å finn venner som enten er likegla med hva du har eller finn´de som har gutter...

Skrevet

Oj da, så personlig du tok dette da. Du må jo ha et problem når du kan bli så provosert av at mennesker har forskjellige ønsker og meninger. Det må jo være kjedelig å ha det sånn:-)

Skrevet

Var ment til gullgutt

Skrevet

Kranglesiden er en annen plass!!!!!!!!!!

Skrevet

Man behøver ikke ta ting personlig selv om man blir provosert veit du BLond. Og det kan være slik at man engasjerer seg mer i noen ting en andre. Og noen ganger har man faktisk rett til å si sin mening, uansett.

Og når man er høygravid slik som jeg er nå, er det kansje lettere å bli litt sint av dette jente/gutt styret som alle er så opptatt av.

Så har ingen problemer og har det heller ikke kjedelig. Kjenner meg selv bedre en deg tenker jeg:)

Skrevet

Jeg har faktisk altid ønsket meg gutt, men når jeg fikk vite at det kansje ble jente ble jeg over lykkelig. Girl Power.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...